حوزه فناوری اطلاعات بخش جدیدی در ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان است و می‌تواند برای جوانان حوزه جذابی در اشتغالزایی باشد.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۹۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با تأکید بر دانش‌بنیان کردن فعالیت‌های اقتصادی گفت: زنجان ظرفیت ایجاد شغل در حوزه آی.تی را دارد.

شهرام طهماسبی افزود: برنامه اشتغال فراگیر سال 96 به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ و ایجاد 970 هزار شغل در دستگاه‌های اجرایی کشور در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: ایجاد 352 هزار شغل در بخش صنعت و معدن، 60 هزار شغل در بخش کشاورزی و 38 هزار و 500 شغل در بخش ساختمان هدف‌گذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به هدف گذاری ایجاد 90 هزار شغل نیز در بخش فناوری اطلاعات ابراز کرد: با شکل گرفتن زیر ساخت‌های این بخش که بخش جدیدی است و با بهره‌گیری از ابزارهای الکترونیکی قابلیت توسعه این بخش افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات بخش جدیدی در ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان است و می‌تواند برای جوانان حوزه جذابی در اشتغالزایی باشد.

طهماسبی با بیان اینکه در طرح‌های حمایتی نیز ایجاد 97 هزار شغل هدف‌گذاری کرده‌اند, عنوان کرد: شغل‌های ایجاد شده در این بخش که شامل بنیاد شهید، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج می‌شود در راستای توانمندسازی نیروهایی است که از حوزه اشتغال خارج بوده‌اند.

ارسال نظرات