امام جمعه فریدونکنار با اشاره به کیفیت و استقبال مردم از این موضوع، افزود: موضوع برگزاری ستاد اربعین باید تقویت شده تا این حرکت خوب در راستای مشارکت عمومی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۲۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه فریدونکنار نیز در این جلسه گفت: برگزاری ستاد اربعین باید تقویت شده تا این حرکت خوب در راستای مشارکت عمومی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی اظهار کرد: اصل وظیفه زیارتی این است که زیبا و جامع آغاز شده و اثر تبلیغاتی در جهان بسیار گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به کیفیت و استقبال مردم از این موضوع، افزود: موضوع برگزاری ستاد اربعین باید تقویت شده تا این حرکت خوب در راستای مشارکت عمومی قرار گیرد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به خدمتگزاری استان و هیأت مدیران، تصریح کرد: اصل این حرکت بسیار مثبت است و این کارها باید در راستای برنامه ریزی سازماندهی شود تا در برگزاری این ستاد بی‌نظمی و هرج و مرج ایجاد نشود.

این مسؤول با تاکید بر جلوگیری از هرج و مرج و بی‌نظمی، بیان کرد: فرماندار شهرستان، نماینده مجلس شورای و بخشداران نیز باید در ایجاد ستاد اربعین سهیم بوده تا در کمک، خدمتگزاری و بهره‌برداری از آن سهیم باشند.

جلالی با اشاره به گرفتن مجوز از استان، گفت: موضوع دیگر گرفتن مجوز از استان برای آوردن امکانات بهتر است تا با این کار در آن دوره برخی از دشمنان از جمله عراق را از کشور برانیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها