معاون وزارت ارتباطات:

برند گردشگری پل معلق مشگین‌شهر در فضای مجازی تبلیغ شود

معاون دولت الکترونیک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نیاز است برند گردشگری طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر به طور اساسی در فضای مجازی تبلیغ شود تا شاهد حضور گردشگران خارجی در استان اردبیل باشیم.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۲۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین به نقل ازخیاونیوز ، رضا باقری اصل درنشست توسعه اشتغال و کسب و کار در بستر دولت الکترونیک اظهار داشت: انتظار می‌رود برند گردشگری طولانی‌ ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر به طور اساسی در فضای مجازی و شبکه‌های گردشگری تبلیغ شود تا شاهد حضور گردشگران خارجی در منطقه باشیم چرا که این امر می‌تواند درآمد زیادی برای بخش گردشگری استاناردبیل داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های گردشگری و فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نیاز است مسئولان استان و سرمایه‌گذاران مجموعه‌های گردشگری در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی داشته و از ظرفیت دولت الکترونیک و فضای مجازی به نحو اساسی برای درآمدزایی و جذب گردشگران خارجی استفاده کنند.

معاون دولت الکترونیک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر برخی جوانان فارغ التحصیل در حوزه فضای مجازی درآمد زیادی کسب می‌کنند چرا کهامروزه اشتغالزایی در حوزه فضای مجازی یک امر ضروری بوده و باید مسئولان استان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

باقری اصل از ارائه تسهیلات به کارآفرینان در حوزه فضای مجازی و دولت الکترونیک خبر داد و افزود: با وجود ارائه این وام‌ها نباید کارآفرینان به دریافت تسهیلات بسنده کنند بلکه در حال حاضر مهمترین سرمایه برای کارآفرینان خانواده و توان و استعداد خودشان است.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری در حوزه آی.سی.تی و توسعه کسب و کار است که این امر در کشور رفته رفته به جایگاه خود می‌رسد تا بتوانیم همانند برخی کشورهای دیگر که به درآمد زیادی از فضای آی.سی.تی و مجازی کسب کرده‌اند، برسیم.

ارسال نظرات