خبرهای داغ:
مسئول بسيج سازنگي ناحيه زيركوه با بیان اینکه در تابستان 96 بالغ بر 10 گروه جهادی در شهرستان فعالیت خواهند نمود گفت: تعداد 4 گروه از داخل شهرستان و 3 گروه نیز میهمان از استان تهران فعالیت خواهد نمود.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

صمدي مسئول بسيج سازندگي ناحيه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی اظهارداشت: هدف از برگزاری اردوهاي جهادي بالا بردن روحیه تعاون و همکاری است.

وی درک و لمس مناطق محروم از نزدیک توسط جهادگران را از دیگر مزیت های این اردوها نام برد و افزود: این جوانان زمانی که در مسئولیت های کلیدی کشور قرار می گیرند شرایط مناطق محروم را بهتر درک نموده و تصمیم می گیرند و در نهایت اردوی جهادی تمرین کار تیمی می باشد.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه زيركوه گفت:در ایام ماه مبارک رمضان تعداد سه گروه جهادی در قالب اردوهای 3 و 7 روزه در شهرستان فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: گروه جهادی صاحب الزمان در قالب اردوی جهادی 7 روزه در شهرک کمیته فعالیت داشته است. فعالیت عمرانی این گروه شامل تکمیل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام منزل محروم می باشد.

صمدی عنوان کرد: گروههای جهادی سه روزه نیز در آبیز فعالیت داشته اند. این گروهها در زمینه جمع آوری محصول به کشاورزان کمک نموده اند و جمعا در ایام ماه مبارک رمضان تعداد 46 نفر به اردوهای جهادی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در تابستان 96 بالغ بر 10 گروه جهادی در شهرستان فعالیت خواهند نمود ادامه داد: تعداد 4 گروه از داخل شهرستان در قالب اردوی 7 روزه، 3 گروه در قالب اردوی سه روزه و 3 گروه نیز میهمان از استان تهران فعالیت خواهد نمود.

صمدی افزود: عرصه فعالیت این گروهها عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدمات رسانی خواهد بود. گروههای داخل شهرستان در روستاهای فخر آباد، محمد آباد، بشیران و مناوند برگزار خواهد شد .

مسئول بسيج سازندگي ناحيه زيركوه گفت: ضمنا تعداد 300 نفر از بسیجیان در قالب حلقه های صالحین به اردوی جهادی یک روزه در سطح شهرستان اعزام خواهند گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها