مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه 588 هزار مشترک زیرپوشش خدمات شرکت هستند، تصریح کرد: هم اکنون تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای ساری، بابل، بابلسر، جویبار، نوشهر و چالوس در مدار فعالیت قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۷۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ذبیح الله ذاکری در نشست خبری هفته صرفه‌جویی منابع آب در محل تصفیه‌خانه فاضلاب ساری، اظهار داشت: منابع تامین آب برخی شهرهای مازندران از نقاط دور دست برای شهروندان استان تامین می‌شود و در مسیر خط انتقال نیز روستاهایی نیز از این نعمت خدادای بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: 265 میلیون متر مکعب منابع آبی برای 2.5 میلیون نفر از مردم مازندران در مناطق شهری استان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه 588 هزار مشترک زیرپوشش خدمات شرکت هستند، تصریح کرد: هم اکنون تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای ساری، بابل، بابلسر، جویبار، نوشهر و چالوس در مدار فعالیت قرار دارد.

ذاکری با بیان اینکه ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فعال استان 68 هزار و 850 متر مکعب است، افزود: سال گذشته بالغ بر 101 میلیارد تومان از اعتبارات ملی، استانی و شرکت برای اجرای طرح‌های فاضلاب استان هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان، آب و فاضلاب استان به بیش از 4 میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهد، گفت: متاسفانه اعتبارات تخصیصی به شرکت آب و فاضلاب مازندران، استانی ولی خدمات آن در بسیاری مواقع ملی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه طرح فاضلاب در شهرهای قائم‌شهر، آمل، محمودآباد، تنکابن و رامسر در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: از سال 94 تاکنون بالغ بر 281 میلیون یورو از اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای مازندران تخصیص یافته است.

ذاکری با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه 200 میلیارد تومان اعتبار دولتی تخصیص یافته است، گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری با 80 میلیارد تومان اعتبار هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه 80 هزار نفر از جمعیت ساکن شهر ساری به تعداد مشترکان آب و فاضلاب استان افزوده خواهد شد، تصریح کرد: طرح فاضلاب مسکن مهر میارکلا ساری و پهلم کتی بهشهر در هفته دولت امسال در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها