سرگرد نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل

اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان اردبیل از امروز آغاز بکار نمود

در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان اردبیل، اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل از امروز تا آخر تابستان در مناطق محروم اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۹۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان اردبیل، اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل از امروز تا آخر تابستان در مناطق محروم اردبیل آغاز شد.

سرگرد پاسدار جواد نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل امسال در قالب گروه های جهادی یک روزه، هفت روزه و اردوهای طرح هجرت 3  بکارگیری خواهند شد، گفت: فعالیت اردوهای جهادی یک و هفت روزه بیشتر در قالب طرح های عمرانی، احداثی و آموزشی-ترویجی خواهد بود.
وی فعالیت اردوهای طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی را بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس مناطق محروم دانست و افزود: در قالب این طرح تا آخر تابستان بیش از 15 مدرسه مناطق محروم اردبیل را آماده سازی و تحویل دانش آموزان عزیز خواهیم داد.
وی با بیان اینکه در قالب اردوهای جهادی یک روزه بیش از 3500 نفر از بسیجیان شهرستان اردبیل بکارگیری خواهند شد، اضافه کرد: در قالب اردوهای جهادی 7 روز بیش از 440 نفر و در قالب اردوهای طرح هجرت 3 نیز بیش از 400 نفر بسیجی روز اردو بکارگیری و فعالیت خود را تا آخر تابستان ادامه خواهند داد.

خبرنگار فتخاری خبرگزاری بسیج از اردبیل: فردین منتظرنظام مغانلو
ارسال نظرات
آخرین اخبار