مصطفی خورشیدی نسب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک:
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک گفت: در واقع طرح اسلام رحمانی سوءاستفاده برخی از اسلام در قالب اسلام و با نام اسلام است
کد خبر: ۸۸۸۰۹۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک گفت: آیا منظور از اسلام رحمانی این است که برخلاف قرآن که انسان ها را به مومن، کافر، دشمن و دوست تقسیم میکند، باید با همه انسانها، صرفا با رحمت باید برخورد کرد؟ و با کسانی که با اسلام و ملت ایران دشمنی میکنند، برخلاف فرمان خداوند با محبت و مودّت رفتار کرد؟

سرگرد پاسداراحمدی نیا افزود: مبلغین اسلام رحمانی حتی خود امام (ره) را نیز از خط امام خارج میدانند، تبلیغ اسلام رحمانی بجای اسلام ناب محمدی (ص)، یکی از تلاش های جدی دنباله روهای داخلی دشمنان است؛ در این عرصه عقب نشینی از همه اصول و آرمانهای انقلاب با شعار عقلانیت گرایی همراه با عوام فریبی در فکر و ذهن و عمل برخی از سیاسیون نهادینه می شود.

وی گفت: دنیا دوستی و وابستگی به برخی ظواهر مادی دامن عده ای از سابقه داران انقلاب را گرفته و امروزه در شرایطی که خود توان ادامه راه انقلاب را ندارند، میخواهند آرمانها و اصول انقلاب را در حد وادادگی خود تقلیل دهند.

وی افزود: آتش به اختیار مد نظر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) یعنی انجام کار فرهنگی و روشنگری برای مردم و انجام همان کاری که در دوران گذشته در مشهد مقدس و درکوران و دوران مبارزاتی خود انجام میدادند. امروزه آنچه که بیش از پیش باید مد نظر قرار گیرد این است که شرط حرکت در خط امام(ره)، اطاعت از ولی فقیه است و در این راه نسل سوم انقلاب ثابت کرده است که برای تداوم انقلاب سال پنجاه و هفت، بسیار قوی و اراده ای مصمم دارد.

ارسال نظرات