خبرگزاری بسیج: فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین به همراه مسئول کانون بسیج حقوقدانان با رئیس دادگستری شهرستان ورامین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین به همراه مسئول کانون بسیج حقوقدانان با رئیس دادگستری شهرستان ورامین دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار داود اصغری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و۷۲ تن از یاران ایشان، اظهار داشت: خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار شهرستان ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام نظری بیان داشت: مردم شهید پرور ورامین احترام خاصی برای جایگاه قوه قضائیه قائل هستند وحرمت این جایگاه به معنای احترام به نظام است.

آسایش نظم وامنیت ما مدیون تلاشها وخدمات بی منت و تقوای قضات ما است ولازم است ما با گرامیداشت این هفته قدرشناس زحمات قضات عزیز باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین اظهار داشت: سلامت اداری هر کشور وابسته به قوه قضائیه و دستگاه قضایی مسئول برقراری آن است که در سالهای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز این موضوع همیشه ساری و جاری بوده است.

در پایان این دیدار از خدمات میرزایی رئیس دادگستری شهرستان ورامین به خاطر تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی و حمایت ازحقوق رزمندگان و بسیجیان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات