فرمانده ناحیه ثارالله در آغاز مراسم مستند "افتخار کوچه ها آبروی محله":
سرهنگ مهدی دهقان تاکیدکرد: وظیفه یکایک ملت شریف ایران این است که هرچه با شکوه تر مراسمات شهدا را برپا کنند و برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا و ساخت مستندات برای شهدای والا مقام تیری بر قلب دشمنان اسلام بخصوص امریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله در مراسم ساخت مستند"آبروی کوچه ها و افتخار محله شهید رضا طهماسبی " پایگاه عمار بیان داشت :که این انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری خانواده های شهدا است که مثل کوه پشت این انقلاب ایستاده اند و خم به ابرو نیاورده اند و همواره پشتیبان این انقلاب اسلامی بوده اند.

وی ادامه داد: نهال این انقلاب از سال 1342 تا 1357 با خون شهدای انقلاب آبیاری شد و با شروع جنگ تحمیلی و پایان جنگ این درخت انقلاب با خون شهدای جنگ تحمیلی و ترور آبیاری شد واین انقلاب در سراسر جهان ریشه دوانده است.

سرهنگ مهدی دهقان یادآور شد: این امنیت و آرامش و آسایش که امروز در این جامعه حکم فرما است مرهون پایداری و ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان می باشد که همواره پشتیبان ولایت فقیه و این انقلاب هستند .

وی افزود: بر همه آحاد مردم ایران واجب است که قدر این شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان را با ادامه دادن به راه شهدا بدانند و در برابر کسانیکه می خواهند جای جلاد و شهید را جابجا کنند بایستند و مقابله کنند.

فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه خاطر نشان کرد : با حضور ملت مسلمان ایران در تمام عرصه ها مانند راهیپمایی روز قدس و 22 بهمن سیلی محکمی به منافقان و دشمنان این انقلاب بزنند و آنان را به زباله دادن تاریخ بریزند و دیگر نام و نشانی از این منافقان و دشمنان در داخل کشور اسلامی باقی نخواهند گذاشت.

وی درپایان تاکید کرد : وظیفه یکایک ملت شریف ایران این است که هرچه با شکوه تر مراسمات شهدا را برپا کنند و برگزارییادمان ها و یادواره های شهدا و ساخت مستندات برای شهدای والا مقام تیری بر قلب دشمنان اسلام بخصوص امریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و دیگر ایادی آنان است و آنان که نمی خواهند این مراسمات ارزشی برگزار شود زیرا این مراسمات روح برادری و برابری و ایثار و جهاد و شهادت را بین مردم جهان زنده خواهد کرد.


ارسال نظرات