حجه الاسلام والمسلمین ضیائیان در یادمان شهید توانگر امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام دانست .
کد خبر: ۸۸۸۱۰۵۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادمان شهید جهادگر اکبر توانگر در مروست برگزار شد.

امام جمعه موقت مروست در ابتدای این مراسم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان در طول این دوران را گرامی داشت .

حجه الاسلام والمسلمین ضیائیان در ادامه با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی به جنایات ددمنشانه آمریکای جنایت کار و ایادی زیردستش در این هفته اشاره کرد و گفت : دشمنان این مرز و بوم به سرکردگی استکبار جهانی همواره سعی در وارد اورده ضربه به ایران اسلامی را داشته و دارند و نمونه بارز این جنایات ترور شخصیت های مختلف توسط گروهک های منافقین در داخل ایران است .

ضیائیان با محکوم کردن جنایات آمریکا در حق مردم مظلوم در سراسر جهان ، این کشور را ناقض حقوق بشر عنوان کرد و خاطر نشان کرد : خشم و نفرت مردم کشورهای اسلامی و مردمان ظلم ستیز سراسر جهان که بر جنایت کار بودن آمریکا و همپیمانانش یقین کامل دارند همواره بدنبال این کشور خواهد بود و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز تا نابودی کفر در جهان ادامه خواهد یافت .


ارسال نظرات