فرمانده سپاه زرندیه گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی، سند ذلت و شکست استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۷۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در حاشیه یادواره شهدای روستای حکیم‌آباد با بیان اینکه شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند، گفت: برگزاری این یادواره‌ها در حقیقت برای این است که ما با راه شهدا بیش از گذشته اشنا شویم و بدانیم شهدا برای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند و این ما هستیم که نیاز مبرم به برگزاری این یادواره‌ها داریم.

وی افزود: یادواره 10 شهید گلگون کفن روستای حکیم‌آباد در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که سند ذلت و شکست استکبار جهانی است و همزمان با فرمان "آتش به اختیار" رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: می بایست آحاد مردم شریف ایران به ویژه جوانان غیور در جبهه فرهنگی به صورت خودجوش با زبانی هنرمندانه و استفاده از ابزار جدید، از این شخصیت‌های ماندگار (شهدا) چهره‌نگاری هنرندانه کنند؛ چراکه با یاد این شهدای عزیز زنگار از دل ما زدوده خواهد شد و قلب ما صیقل داده می‌شود.

سرگرد پاسدار مهجوری با بیان اینکه  شهید بهشتی حامی سرسخت ولایت فقیه بود، گفت:  شهید بهشتی  صاحب فکر و اندیشه و بصیرت و برخوردار از تفکر حرکت تشکیلاتی بود و استکبار از این‌رو از وی کینه به دل گرفت  و نقشه ترور ایشان و همرزمان و همراهانش را با انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی کشیده و اجرا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در پایان خاطرنشان کرد: چهره مخفی آمریکا باید برای جوانان مورد واکاوی قرار گیرد، و «هفته حقوق بشر آمریکائی» بهترین فرصت است تا با مرور جنایتگری‌ها و اقدامات تروریستی آمریکا  و شرکایش علیه ملت ایران، ماهیت و چهره مزدورانه آمریکا را در خصوص ادعای دفاع از حقوق بشر به سخره گرفت.

 

ارسال نظرات