مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)؛

جنگ هایی که در طول تاریخ رخ داده است بر سر جانشینی خداوند بر روی زمین بوده است

حجت الاسلام موحد گفت: در طول تاریخ افراد مختلف با روش های مختلف به دنبال این بوده اند تا این سنت خدا را تصاحب کنند وجایگاه جانشینی خدا را اشغال کنند حتی با بدترین و ظالمانه ترین روش باشد.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۱۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در مراسم یادبود شهید مدافع حرم حمید قنادپور با تشکر از مردم دلیر و سرافراز خوزستان اظهار داشت: خوزستان پراوازه است به مردان و زنانی که هشت سال در مقابل هجمه های بی امان دشمن مقاومت و ایستادگی کردند.

جنگ هایی که در طول تاریخ رخ داده است بر سر جانشینی خداوند بر روی زمین بوده است

نسل بشر از حضرت آدم(ع) تا کنون که 8 تا 10 هزار سال زندگی تخمین زده شده است بیش از ده هزار جنگ را تجربه کرده که استثنایی ترین جنگ در تاریخ بشر واقعه عاشورا، جنگ یزید در مقابل امام حسین (ع) بوده است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: در این جنگ استثنایی جمعیت کمی در مقابل جمعیت کثیری برای دفاع از حقوق بشرواحیاء اسلام ناب ایستادگی کردند و امروز در سطح جهان بشریت به عنوان جنگی ویژه مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در طول حکومت بنی عباس و بنی امیه 27 مرتبه قبر مطهر امام حسین(ع) را تخریب کردند عنوان کرد: امروز عظیم ترین کنگره بشری در جهان در روز اربعین در کربلا تشکیل می شود، از این طریق کنگره بشری بیش از 20 میلیون جمعیت در یک نقطه از زمین اجتماع می کنند و ارادت خود را به امام حسین(ع) ابرازمی دارند.

معاون فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان البرز با بیان اینکه امام حسین(ع) با علم بر اینکه در اینده به خاطر این قیام متهم خواهد خواهد شد گفت: امام حسین(ع) در وصیت نامه حکیمانه بیان می کنند' فکر نکنید به خاطر شرارت، سرکشی، فساد، خون ریزی، و حتی دست یابی به حکومت دست به چنین کاری زده ام، بلکه انحرافی در عقیده، سیاست، اخلاق، عبادت مردم به وجود آمد که لازمه آن این است که چنین قیامی رخ دهد تا بتواند آن کج راهه را مستقیم کند و انحراف را از جامعه بردارد پس اراده کرده ام امر به معروف و نهی از منکر کنم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز تصریح کرد: بعد از حادثه عاشورا امام حسین (ع) متهم شد که از دین خروج کرده است تا اینکه تبیین درست این واقعه توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در مدت کوتاهی انجام شد و این اتهام از قیام امام حسین(ع) برداشته شد و امروز مثل خورشیدی در افق زندگی بشر درخشش دارد و همه بشر آزادیخواه امروز به امام حسین(ع) افتخار میکنند و احترام می گذارند.

حجت الاسلام موحد اظهار داشت: از دیدگاه قرآن چهار گروه هستند که وظیفه امر به معروف ونهی از منکر دارند که خداوند بزرگ ، پیامبران الهی(ع ) و امامان معصوم(ع ) و مومنین این رسالت را برعهده دارند.

وی افزود: جنگ هایی که علیه جبهه باطل رخ داده است برای کشور گشایی و قدرت طلبی بوده است؛ اما جنگ دو جبهه حق و باطل عموما بر سر یک مسئله بوده است و آن جانشینی برای خداوند بر روی زمین است.

حجت الاسلام موحد تصریح کرد: در طول تاریخ افراد مختلف با روش های مختلف به دنبال این بوده اند تا این سنت خدا را تصاحب کنند وجایگاه جانشینی خدا را اشغال کنند حتی با بدترین و ظالمانه ترین روش باشد.

حجت الاسلام موحد در پایان خاطر نشان کرد: در ورود انسان ها به عالم قیامت انسان ها به چهار دسته تقسیم میشوند که اولین آنها حسابشان اسان است, دسته دوم حسابشان سخت است به خاطر اعمال بد آنها در این دنیا، دسته سوم  این آنها وزنی از عمل ندارند و با سر در جهنم هستند و دسته چهارم  شهید مهدی قناد پور است که پاداش بی حساب و کتاب دارند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها