یکی از دلنشین ترین و زیباترین صحنه ها و اتفاقات مهم روستای گورساروئیه زمانی است که صدای طنین دلنشین اذان از خانه ای؛ فضای روستا را نورانی کرد.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۸۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   یکی از دلنشین ترین و زیباترین صحنه ها و اتفاقات مهم روستای گورساروئیه زمانی است که صدای طنین دلنشین اذان از خانه ای؛ فضای روستا را نورانی کرد.
با پخش اذان مردم این روستا از گوشه و کنار به شکلی باور نکردنی جمع شدند شاید باورتان نشود اینجابرای اولین بار نماز جماعت اقامه شد.

وظیفه هر مسلمانی که چشم وگوشش به دهان رهبرش دوخته باشد تا هر زمان ندای هل من ناصری را بشنود بلافاصله لبیک بگوید.
و این بار یک بسیجی که نه کارمند اداره ای است و نه پست و مسئولیتی دارد ونه حتی تحصیلات علوم دینی و مذهبی. اوکارشناس ارشد رشته حسابداری که  تنها پست او مدیریت مالی وبرنامه ریزی و سرگروه حلقه صالحین پایگاه مقاومت خواهران روستای اسکر است.
سمانه سیوندی این بانوی بزرگوار در خانواده ای مستضعف بزرگ شده یعنی ضعف مالی را تحمل میکند اما ضعف اعتقادی ومذهبی را هرگز.
به تازگی بافردی از روستای گورساروئیه ازدواج کرده است با ورود به روستا احساس می کند مردم آشنایی چندانی با مسائل شرعی ندارند ماه محرم و ماه رمضان در این روستا صوت وکور است وهیچ تجمع مذهبی برگزار نمی شود.
مسجد این محل فقط در حد یک تکه زمین باقی مانده است .این بانو  با تلاش فراوان و مراجعه به مراکز مختلف از جمله دفتر امام جمعه وفرمانداری و حوزه مقاومت خواهران رابر  پیگیر تهیه یک دستگاه سیستم صوتی می شود که لااقل با نصب آن در منزل پدر همسرش اذان در روستا پخش شود اما موفق نمی شود؛ ولی با پیگیریهای مجدانه این بسیجی عزیز اولین نماز جماعت در این روستا غروب روز بیستم ماه مبارک رمضان امسال، زیر آسمان پرستاره و روی حصیرهایی که به همت همین بسیجی از خانه های اطراف امانت گرفته شده بود به امامت طلبه بسیجی علی مهدی پور با حضور مردم ساده این روستا اقامه شد.
ارسال نظرات