معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان عنوان کرد:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان، سه میلیارد و 100 میلیون ریال زکات فطره و یک میلیارد و 50 میلیون ریال کفاره، در روز عید فطر مشارکت داشته اند.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۹۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به استقرار 247 پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطره مردم استان در روز عید فطر، گفت: مردم استان سمنان، سه میلیارد و 100 میلیون ریال زکات فطره و یک میلیارد و 50 میلیون ریال کفاره، در روز عید فطر مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد محسوب می شود، افزود: مجموع زکات فطریه و کفاره عمد و غیرعمد جمع آوری شده در شهرستان سمنان، یک میلیارد و 215 میلیون ریال، گرمسار، 445 میلیون ریال، شاهرود، 930 میلیون ریال، دامغان، 480 میلیون ریال، میامی، 370 میلیون ریال، آرادان، 200 میلیون ریال، سرخه، 280 میلیون ریال و شهرستان مهدیشهر،230 میلیون ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: مبالغ جمع آوری شده در روز عید فطر تا ظهر همان روز با تحویل به بانک های عامل کشیک به حساب نیازمندان واریز شد.

وی با بیان اینکه مردم خیر استان، چهار میلیارد و 135میلیون ریال زکات فطره و 2 میلیارد و 145 میلیون ریال کفاره در سال گذشته به پایگاه‌های این نهاد در سطح شهرها و روستاها کمک کرده‌اند، افزود: بر اساس هماهنگی هایی انجام شده بین کمیته امداد، بهزیستی وخیریه ها، مبالغ جمع آوری شده به صورت هدفمند و اثر گذار با اولویت فقرا توزیع شده است.

محمد قوسی با اشاره به اینکه روند پرداخت فطریه تا دو هفته آینده همچنان ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار می توانند با استفاده از ابزارهای نوین، فطریه عام خویش را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #1*5*5*023*8877* و فطریه سادات را از طریق #2*5*5*023*8877* پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها