فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و کنترل محورهای مواصلاتی، 71 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق یک هفته گذشته شناسایی و توقیف شده و در همین راستا 89 متهم نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۹۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش  خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار عزیزالله ملکی یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش های انجام شده در این مدت یک میلیون و 864هزار نخ سیگار، 18 هزار و 176 ثوب البسه و 363 لوازم صوتی و تصویری ،810 قلم لوازم آرایشی، 12 هزار 150 قلم دارو، 10هزار و 972 عدد لوازم آشپزخانه، 3هزار و 512 متر پارچه، سه تن میوه و 11 رأس احشام قاچاق کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت بنا به نظر کارشناسان، 94 میلیارد و 197 میلیون ریال برآورد شده است .

وی تاکید کرد: با توجه به آسیب ها و زیان های ورود کالای قاچاق به کشور و هرمزگان، مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی از وظایف مهم نیروی انتظامی بوده که به صورت جدی آن را ادامه می دهد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع:ایرنا
ارسال نظرات