فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در جلسه ستاد هماهنگی از همراهی و تعامل سازنده دستگاه تعلیم و تربیت تقدیر کرد و گفت: همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها و فعالیت های بسیج و سپاه قابل تحسین است
کد خبر: ۸۸۸۱۲۱۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی سپاه را مولود انقلاب عنوان کرد و گفت : سپاه فارغ از تمام نگاهها، از تمام ظرفیت ها برای کمک به دولت ها استفاده می کند . وی  توجه به حوزه های آموزشی و فرهنگی را راهبرد نوین سپاه معرفی کرد و افزود : برنامه های مهمی مانند آیه های تمدن ، اردوی راهیان نور ، طرح هجرت و ...  از جمله فعالیت هایی است که با هدف  آموزش مهارت به جوانان و  کمک به آنان برای موفقیت در مسیر زندگی اجرا می شود . سردار کشکولی تاکید کرد : سپاه از حرکت های علمی و ابتکارات و اختراعات دانش آموزان حمایت مادی و معنوی می کند و آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت ها استفاده کند .  وی سالم سازی تفریح گاههای عمومی را از جمله برنامه های سپاه اعلام کرد و گفت : چند سالی است که سپاه در این حوزه ورود کرده و تلاش می کند تا مراکز تفریحی و سیاحتی را برای استفاده خانواده ها سالم سازی کند .

سردار کشکولی در پایان سخنان خود به تعامل بسیار مثبت آموزش و پرورش با سپاه اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مشترک نهایت همکاری را مبذول داشته  است .

سرهنگ حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی لرستان هم به افتتاح طرح هجرت 3در 20تیرماه سال جاری اشاره کرد و گفت : همایش فرماندهای بسیج دانش آموزی مناطق و شهرستانها 24تیرماه و طرح یاوران ولایت هم 31تیرماه برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات