خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: پس از آزادسازی موصل پشتیبانان داعش قطعا دست از توطئه و نیرنگ بر نخواهند داشت و با تکنیک و تاکتیک جدیدتری وارد جنگ با جبهه مقاومت می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۲۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون آزادسازی شهر موصل و پیام این پیروزی برای حامیان داعش اظهار کرد: شکست ناپذیری و یکپارچگی ملت عراق و جبهه مقاومت یکی از مهم‌ترین پیام‌هایی بود که آزادسازی موصل برای دشمنان جبهه مقاومت به همراه داشت.

وی تصریح کرد: حامیان داعش و دشمنان جبهه مردمی با نگاهی سطحی به تجهیزات و امکانات جبهه مقاومت، با خود فکر می‌کردند که به راحتی و سریعا می‌توانند باعث از هم پاشیده شدن جبهه مقاومت و مردم عراق شوند.  

امام جمعه آوج ادامه داد: امروز با آزادسازی شهرهای مهمی چون حلب و موصل، حامیان داعش فهمیده‌اند که تفکر آن‌ها در خصوص تصرف راحت‌الوصول عراق و سوریه اشتباه بوده و شکست جبهه مقاومت خیالی خام است.

هاشمی تکیه جبهه مقاومت به نیروی قوی ایمان را کلید اصلی موفقیت آن‌ها عنوان کرد و گفت: علیرغم کمبود امکانات جبهه مقاومت، تکیه آن‌ها به نیروی ایمان و اعتمادشان به خداوند زمینه‌ساز پیروزی‌های بسیاری شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم دقت و هوشیاری بیشتر نیروهای مردمی در مقابل گروه‌های تروریستی تبیین کرد: پس از آزادسازی موصل پشتیبانان داعش قطعا دست از توطئه و نیرنگ بر نخواهند داشت و با تکنیک و تاکتیک جدیدتری وارد جنگ با جبهه مقاومت می‌شوند.

امام جمعه آوج در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که گروه‌های تروریستی به دنبال روش‌هایی برای حرکت غیرمسقیم بوده و مسیر و روش ادامه جنگ را تغییر دهند لذا انتظار می‌رود که نیروهای جبهه مقاومت خود را برای هر برخوردی از سوی دشمن آماده ساخته و هوشیارانه در صحنه باشند. 

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها