خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور :
آیت الله تقوی: با توجه به اینکه به طور همزمان در 260 شهر مصلی ساخته می شود امروز در شهر نطنز نیز کلنگ احداث مصلی نماز جمعه زده خواهد شد و انشالله با همت مسئولین هرچه سریعتر این بنا افتتاح و به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، آیت الله سید رضا تقوی ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم کلنگ زنی مصلی الزهرا اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد که یکی از دستاوردهای مهم آن نماز جمعه است؛ ایران اسلامی مردمی دارد که در صحنه های مختلف حضور دارند و رسالت انسانی و الهی خود را انجام می دهند.

وی افزود: آبادانی، خدمت و پیشرفت از دیگر دستاوردهای انقلاب است که تمامی آنها از برکت خون شهدا، ایثارگران و خانواده آنهاست. وظیفه همه ما است که رهرو راه آنان باشیم چراکه وصیت نامه این بزرگواران خود یک دایرة المعارف است.

آیت الله تقوی تصریح کرد: کشورمان به لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارد و گروه های مهندسی طرح های مهم عمرانی دیگر کشورها را اجرا می کنند.

وی افزود: این جوانان، اندیشمندان و متفکران بودند که با پیشرفت در مسائل هسته ای، ایران را با قدرت سر میزه مذاکره نشاندند و تنها کشوری که با قدرت در مقابل آمریکا ایستاده ایران اسلامی است؛ ملت ایران یک قدرت و عظمت است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود بزرگان ما همچون آیت الله بهشتی را ترور کردند که به فرموده امام راحل "بهشتی یک ملت بود برای ملت" اما ملت راه خود را ادامه دادند و از پای ننشستند.

وی اضافه کرد: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد را مدیون نیروهای اطلاعات، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و مردم بصیر و ولایی هستیم. اگر امروز با خیالی آسوده در نماز جمعه شرکت می کنیم از تلاش این نیروهای خدوم و زحمت کش است.

آیت الله تقوی بیان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آمریکا هیچ زمانی از ما راضی نمی شود؛ در هر مسئله ای که آنها خواستند و عمل کردیم خواسته های دیگری مطرح کردند. آنها وقتی راضی می شوند که از شهدا و امام شهدا دست بکشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه به طور همزمان در 260 شهر مصلی ساخته می شود امروز در شهر نطنز نیز کلنگ احداث مصلی نماز جمعه زده خواهد شد و انشالله با همت مسئولین هرچه سریعتر این بنا افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: نماز جمعه تمرین وحدت است و آن را تقویت می کند؛ مشکلات هر جامعه ای نیز با وحدت حل می شود. نماز جمعه موجب بصیرت افزایی و روشنگری مردم می شود و آنها را از مسائل سیاسی آگاه می سازد.

آیت الله تقوی تأکید کرد: نماز جمعه نماز ولایت است؛ نماز جمعه تجدید بیعت با امام زمان(عج) و در غیاب آن نائب برحقش است. نماز جمعه فرهنگ تقوا را نشر می دهد چراکه زندگی بدون تقوا عین فروپاشی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها