رئیس پلیس شهرستان دیر:

کشف پودر نیروزا و سیگار قاچاق

بوشهر-رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: یک‌هزار و ۵۷۹ کیسه پودر نیروزا و ۸۶۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در دو منزل مسکونی در شهرستان دیر کشف شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۵۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرگرد فرهاد آراوند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیر با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا در شهرستان دیر اظهار داشت: شهرستان ساحلی دیر از موقعیت خاصی برای پیشرفت و توسعه برخوردار است که پلیس در این شهرستان اجازه، ورود کالای قاچاق نمی‌دهد و قاطع با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در شهرستان دیر حاکم است، تصریح کرد: با مشارکت همه جانبه مردم امنیت مطلوبی در شهرستان دیر برقرار است که در این راستا برخورد قاطع با قاچاقچیان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس پلیس شهرستان دیر از کشف قاچاق کالا در منزل مسکونی در دیر خبرداد و بیان کرد:یک‌هزار و 579  کیسه پودر نیروزا و 863 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در دو منزل مسکونی در شهرستان دیر کشف شد.

آراوند با بیان اینکه  پلیس  با اشراف اطلاعاتی  همه فعالیت‌های قاچاقچیان رصد می‌کند به چگونگی کشف کالای قاچاق یاد شده پرداخت و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان با رصد اطلاعاتی متوجه شدند، حجم قابل توجهی کالای قاچاق در 2 باب منزل مسکونی واقع در شهر دیر نگه‌داری می‌شود و  قصد انتقال محموله مورد نظر را دارند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات