فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

آمادگی سپاه برای استفاده از ظرفیت ها برای اشتغال جوانان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : سپاه آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۰۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان سپاه را مولود انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه فارغ از تمام نگاه‌ها، از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به دولت‌ها استفاده می‌کند.

وی راهبردهای نوین سپاه را توجه به حوزه‌های آموزشی و فرهنگی دانست و افزود: برنامه‌های مهمی مانند آیه‌های تمدن، اردوی راهیان نور، طرح هجرت و ... باهدف کمک به دانش آموزان برای موفقیت در مسیر زندگی و آموزش مهارت به جوانان در سپاه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه سپاه از حرکت‌های علمی، ابتکارات و اختراعات دانش آموزان حمایت مادی و معنوی می‌کند، بیان کرد: سپاه آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه سالم‌سازی تفریح گاه‌های عمومی ازجمله برنامه‌های سپاه است بیان کرد: چند سالی است که سپاه در این حوزه ورود کرده و تلاش می‌کند تا مراکز تفریحی و سیاحتی را برای استفاده خانواده‌ها سالم‌سازی کند.

سردار کشکولی به تعامل بسیار مثبت آموزش‌وپرورش با سپاه اشاره کرد و تصریح کرد: آموزش‌وپرورش در اجرای برنامه‌های مشترک نهایت همکاری را داشته است.

سرهنگ حسینی ،مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان نیز به افتتاح طرح هجرت 3 در 20 تیرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: همایش فرمانده‌های بسیج دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌ها 24 تیرماه و طرح یاوران ولایت هم 31 تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/Z

ارسال نظرات