خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار آقادوستی گفت: برگزاری کلاس های فرهنگی و اجرای طرح نشاط و تعالی برای کودکان و نوجوانان روستای نیه از جمله برنامه های این گروه جهادی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۲۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در گفتگو با خبرنگاران از اعزام گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مالک اشتر به روستای نیه خبر داد و اظهار کرد: گروه جهادی این حوزه برای چهارمین سال متوالی است که در ایام تابستان برای انجام کارهای زیر بنایی و ساخت و ساز منازل محرومان وارد میدان می شود و به لطف خدا تاکنون نتایج بسیار خوبی را نیز داشته است.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: برگزاری کلاس های فرهنگی و اجرای طرح نشاط و تعالی برای کودکان و نوجوانان روستای نیه از برنامه های دیگر این گروه جهادی است.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی امسال با یاد شهید مدافع حرم جواد محمدی از درچه اصفهان که در شامگاه روز سه‌ شنبه یازدهم ماه مبارک رمضان امسال در نبرد با تکفیری ها در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید، فعالیت می کند.

فرمانده سپاه نطنز با بیان این که این گروه جهادی با بدرقه جمعی از مسئولان شهرستان و از جوار گلزار شهدای گمنام به این اردو اعزام شدند، خاطر نشان کرد: اردوی جهادی تدبیری زیبا و ماندگاری است که براساس فرمان رهبر معظم انقلاب و با هدف محرومیت زدایی و انجام امور عام المنفعه در روستاها و شهرهای محروم و کم برخوردار و همچنین ایجاد بستر و فرهنگ سازی برای شرکت کنندگان در این اردوها شکل گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها