مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در جمع خبرنگاران :
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیار رازانی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک از ۱۷ تا ۲۱ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان لرستان با حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط کشور در سطح ملی، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه برای حمایت از صنایع کوچک برپا می شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی ها و ظرفیت های واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان و ارتباط هرچه بیشتر مردم و مدیران با کارآفرینان و تولید کنندگان است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد: واحدهای صنایع کوچک استان لرستان مشمول حمایت مالی (یارانه شرکت در نمایشگاه) از طرف شرکت شهرک های صنعتی می شوند.

رازانی گفت: این نمایشگاه با ۸۰ غرفه ۱۲ متری آماده ثبت نام واحدهای متقاضی شرکت در نمایشگاه است و هزینه آن یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده و واحدهای صنعتی که تمایل شرکت در این نمایشگاه را دارند می توانند با شماره تلفن های ۳۳۲۲۶۷۹۰ و ۳۳۲۲۹۰۰۷- ۰۶۶ داخلی ۱۲۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۶۰۵۰۷۹۵ تماس حاصل کنند

انتهای خبر /Z


ارسال نظرات