13 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه بانه در روستاهای مرزی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رضا کتابعلی  معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در آیین افتتاح از راه "روستای مزرلان" که با حضور فرمانده سپاه بانه؛ امام جمعه کانیسور، بخشدار نمشیر و جمعی از مسئولین و متنفذین بخش نمشیر برگزار شد، گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی همواره بعنوان یکی از اولویت های اصلی سپاه در مناطق محروم و روستایی شهرستان بانه مد نظر می باشد و در همین راستا اقدامات ارزنده ای در چهارسال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا سپاه بانه از سال 92 تا به امروز بالغ بر 76 پروژه محرومیت زدایی از قبیل آب رسانی به روستاها؛ احداث مدرسه روستایی؛ خانه بهداشت در روستاهای مرزی؛ ساخت مسجد، احداث خانه عالم؛ خانه محروم؛ راه روستایی و سرویس بهداشتی مساجد را انجام داده است.

کتابعلی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی سپاه بانه در سال 96 خاطرنشان کرد؛ سپاه بانه امسال نیز در راستای تداوم برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری خود؛ پروژه های متنوعی را در دست اقدام دارد که در مرحله اول سیزده پروژه را به اتمام رسانده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه افزود: پروژه های مذکور شامل 6 پروژه راه روستایی در روستاهای حمزلان؛ سارتکه؛ مزرلان؛ دوله گویر؛ توکل و نیروان و همچنین احداث پنج پروژه خانه محروم در روستاهای مامال؛ آلی ماکان؛ بویین و کریم آباد می باشد.

وی اعتبار تخصیص یافته برای اتمام این پروژه ها را بیش از 284 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: احداث دو خانه عالم در روستاهای حمزلان و سونج از دیگر پروژه های مردم یاری این سپاه در مرحله اول سال 96 بوده است.

 کتابعلی تصریح کرد: تعداد پروژه های مرحله دوم محرومیت زدایی سپاه بانه در سال 96 و اعتبار مورد نیاز برای انجام مرحله دوم این پروژه ها طی چند هفته آینده از طریق قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر به بسیج سازندگی سپاه بانه ابلاغ خواهد شد که امیدواریم این پروژه ها نیز با روحیه جهادی و مشارکت مردم در اسرع وقت عملیاتی و به اتمام برسد.

 انتهای پیام /7727
ارسال نظرات