مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مطرح کرد

افتتاح ۳ خانه هلال در روستاهای اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افتتاح سه خانه هلال در روستاهای اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۱۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی  در حاشیه افتتاحیه خانه­‌های هلال در روستاهای اردبیل اظهار داشت: با افتتاح سه خانه هلال در روستاهای اردبیل، تعداد خانه‌های هلال استان اردبیل به 23 خانه رسیده است که امیدواریم این موضوع بتواند در رابطه با بهبود وضعیت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با اشاره به این که خانه‌های هلال در روستاهای عموقین، دیولق و شام اسبی افتتاح شد، افزود: در حال حاضر نیز آماده راه‌اندازی خانه هلال در روستاهای دیگر هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر تجهیزات و امکانات اولیه خانه‌های هلال تهیه و تامین شده و تیم‌های خانه‌های هلال نیز تشکیل یافته‌اند و آماده امدادرسانی به مردم هستند تا بتوانند مشکلات و موانع موجود را در زمان بحرانی به حداقل برسانند.

غیبی با بیان این که اشاعه آموزش‌های همگانی برای مقابله و رویارویی موثر در برابر حوادث و سوانح طبیعی از اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال است بیان کرد: در خانه‌های هلال به دنبال آموزش مردم در روستاها هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، چرا که ارتقای سطح آگاهی افراد در مواقع بحرانی می‌تواند بسیار موفق‌تر عمل کند.

وی بیان کرد: شعار «هر خانواده، یک امدادگر» با آموزش به اقشار مختلف و از جمله به روستاییان قابل تحقق است و در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده آموزش به همه اقشار جامعه است تا بتواند سطح مهارتی همگان را به یک سطح برساند.
 
منبع: تسنیم  
ارسال نظرات
آخرین اخبار