خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی:

محدودکردن رهبری به خط یا جریان سیاسی، منکر رایج در ادارات

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی گفت: منکرات رایج و آن چیزی که گاها در ادارات توسط برخی افراد دیده می شود بیان دیدگاه های رهبری را خط و جریان سیاسی تلقی می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۴۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

مهدی صادق احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مجمع بسیج کارمندان استان در قالب چهار کارگروه پیگیر برنامه ها هستند.

وی با بیان اینکه در اسفندماه 95 مجمع بسیج کارمندان برگزار و سند چشم اندازی ترسیم و قرار شد در سال 96 دنبال شود عنوان کرد: مهمترین هدف ما در سال جاری که 15 سال است این مطالبه رهبر انقلاب بر زمین مانده اسلامی کردن ادارات است.

مسئول بسیج کارمندان استان افزود: رهبر معظم انقلاب در سال 82 فرمودند " اگر دولت اسلامی نشود؛ جامعه اسلامی نمی شود و مهمترین کار کمک به تحقق دولت اسلامی است".

وی با بیان اینکه رکن اصلی ادارات کارمندان هستند و باید کارمند را در حد تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم خاطرنشان کرد: هدف عمده و اصلی ما برای این امر بر دو محور تربیتی صالحین و امربه معروف ونهی ازمنکر استوار است و ترویج تذکر لسانی از مهمترین برنامه ها در ادارات است.

صادق احمدی بیان داشت: 250حلقه صالحین تا پایان سال 96 و 200 پایگاه بسیج در کل ادارات استان داریم .

وی اظهارداشت: سال قبل در کارگروه اقتصادمقاومتی مهمترین هدف ما کمک به تحقق شعار سال بود تا محصولات تولیدی داخل استان و کارگاه های اقتصادمقاومتی در فروشگاه های ادارات و یا به عنوان هدیه عرضه شود.

مسئول بسیج کارمندان استان با ربیان اینکه مهمترین معروف ترک شده در ادارات تذکر لسانی است متذکر شد: آن شهامت و جسارت برای اجرای این امر در بین کارمندان وجود ندارد و این موضوع که آمر به معروف خیرخواه است در ادارات جا نیفتاده است.

وی ادامه داد: منکرات رایج و آن چیزی که گاها در ادارات توسط برخی افراد دیده می شود بیان دیدگاه های رهبری را خط و جریان سیاسی تلقی می کنند.

صادق احمدی تصریح کرد: عده ای در ادارات، رهبری را به حزب و جناح خاصی محدود می کنند. در حالیکه ولایت فقیه رکن اصلی نظام است و باید برای همگان جا بیفتد که فصل الخطاب تمام مسائل دیدگاه رهبری است.

وی اظهارداشت: مسائل اعتقادی و عمق بخشی افکار کارمندان باید کار شود که باور قلبی و عملی به ولایت فقیه داشته باشند.

مسئول بسیج کارمندان استان گفت: انتظار امام و رهبری از کارمندان که مهمترین رکن نظام هستند این است که مدافع نظام و انقلاب باشند و وفاداری خود به نظام ، انقلاب و اسلام را بدون رودربایستی اعلام کنند.

وی تاکید کرد: برای تشکیل مجموعه دولت اسلامی تمام اقشار 20 گانه بسیج وظیفه دارند و ما به عنوان متولی این قشر مهمترین وظیفه یعنی اسلامی کردن ادارات را برعهده داریم.

صادق احمدی افزود: چهار رکن اصلی ادارات مدیر، کارمند، خانواده و مجموعه ساختار اداره است که باید این ها با هم دیده شود . اول باید از کارمند شروع کنیم و اگر تمام کارمندان اسلامی شوند سایر رکن ها را هم در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعضا در هدفمان موفق نیستیم تصریح کرد: برخورد دولت ها با بسیج به گونه ای است که به عنوان جناح و حزب به آن نگاه می کنند اما بسیج فرای احزاب و گروه ها است و برای حفظ نظام و انقلاب تلاش می کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج کارمندان کمک کار خوب و جهادی برای مدیران دستگاه های اجرایی است گفت: در جهت اجرای مطالبات بر زمین مانده رهبر انقلاب در سازمان ها و اداراتی که ساختار اسلامی دارند اما ماهیت اسلامی ندارند تلاش می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها