کد خبر: ۸۸۸۱۴۴۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، صبح امروز همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

 مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در این مراسم با بیان اینکه  از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هزاران نفر در سراسر جهان و از جمله ایران اسلامی توسط آمریکا و ایادی استکبار به شهادت رسیده‌اند،اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد.

حجت الاسلام محمد باقری افزود:استفاده از ظرفیت های موجود کشور از جمله رهبری، شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیتی و شهدای حرم برای مقابله با برنامه های استکباری آمریکا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی بیان کرد:خدشه وارد کردن به نظام اسلامی و ضربه زدن به اسلام یکی از اهداف مهم‌ استکبار جهانی است که توسط داعش اجرایی می‌شود، داعش، طالبان، القاعده و گروههای تکفیری توسط آمریکا هدایت و رهبری می‌شوند.
 وی ادامه داد: تمامی مسلمانان باید نسبت به این راهبرد استکبار جهانی هوشیار باشند.
وی افزود: جریان ها و گروههای سیاسی با افکار متفاوت سیاسی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی باید متحد و همصدا باشند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد مسلمانان دنیا می‌تواند پیروزی جهان اسلام بر جبهه کفر را به ارمغان آورد، گفت: انسجام شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان است و آنها را از رسیدن به اهدافشان باز می‌دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مقابله با استکبار جهانی اصول‌گرا و اصلاح طلب هر دو متحد و هم‌صدا هستند، گفت: هر دو جناح آمریکا را ناقض حقوق بشر می‌دانند.
 وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون هزاران نفر در سراسر جهان و از جمله ایران اسلامی توسط آمریکا و ایادی استکبار به شهادت رسیده اند.
وی افزود: کشتارهای مسلمانان در جهان و منطقه خاورمیانه توسط داعش و جریان های افراطی به رهبری آمریکا و قدرت های استکباری انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکای خونخوار در منطقه در تلاش است تا به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.
حجت الاسلام باقری اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهد.
وی بیان کرد: هیچ اصول گرا و اصلاح طلبی که دل در گروه نظام، آب و خاک ایران اسلامی داشته باشد نیست که آمریکا را متجاوزگر نداند.


ارسال نظرات