خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج):

با آزاسازی موصل طومار داعش در عراق پیچیده شد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) گفت: امروز با آزاسازی موصل طومار داعش در عراق پیچیده شده و شکست نیروهای داعش کاملا حتمی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۴۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص آزاد سازی موصل ابراز کرد: باید توجه کنیم که عراق کشوری هم مرز با ایران، مسلمان و شیعه است.

وی ادامه داد: موصل از شهر های بزرگ عراق است که داعش به علت اهمیت استراتژیک این شهر را به صورت مقر فرماندهی خود قرار داده بود و بیشترین نیروهای داعش از نظر تعداد و کیفیت و همچنین بیشترین مقدار مهمات را در این مقر و استان جمع کرده بود.

برزگر اذعان کرد: به علت وجود متولیانی که داعش در موصل داشت توانست در کوتاه ترین زمان ممکن این منطقه را به تصورف در آورد، داعش در ارتش عراق دارای نفوذی بود و با توجه به سهل انگاری های دولت مرکزی نیز در این مسئله تاثیر زیادی داشت.

این مسئول اضافه کرد: وسعت زیاد موصل و جمعیت قابل توجه سبب شد تا این شهر مرکز قدرت، و تجهیزات سیاسی میدانی و نظامی باشد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: حدود دو سال است که جبهه مقاومت تدبیر می اندیشد تا با کمترین میزان خصارت این شهر را آزاد کند و امروز با پشت سر نهادن تمام سختی ها  این مهم محقق شده است.

برزگر آزاد سازی موصل را چشمه امیدی برای جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: با آزاد سازی موصل و حلب نیرو های جبهه مقاومت دریافته اند که وقتی این دو شهر که بسیار کلیدی بوده اند آزاد شده اند، پس فتح نهایی و پیروزی بر دشمن دور از دسترس نیست لذا امید ها چندین برابر شده است.

وی تشریح کرد: امروز با آزاسازی موصل طومار داعش در عراق پیچیده شده و شکست نیروهای داعش کاملا حتمی است.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: هر چند داعش در عراق ناموفق بوده است ولی به خاطر دوستی طی30سال گذشته عراق با آمریکا عراقی ها همواره باید انتظار انفجار های جسته و گریخته در کشورشان باشند، ولی داعش به صورت تشکیلاتی برای همیشه در عراق رخت بر بسته است.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار