خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: جهان پی به قدرت بلامنازع ایران در منطقه برده و کسانی که خود را به خواب زده بودند حالا باید خواب پریشان ببینند و مطمئن باشند هر گونه شیطنتی با پاسخ تند سربازان روح الله مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۱۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ غلامرضا بوربورثانی افزود: ملت ما فرمانده کل قوا و رهبر فرزانه ای دارند که به تدبیر و دستور ایشان، ترور کور دشمنان به موقع تلافی و جواب دندان شکنی به عاملان حملات تروریستی داده شد.

وی اظهار داشت: بازتاب حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر برای مردم جهان تداعی کرد. هرکجا سپاه ورود کند به عنوان بازوان رهبری می تواند موثر واقع شود و پاسخ جنایات تکفیری ها به موقع داده شد. حتی خیلی از افرادی که خط آنها با ما هماهنگ نیست اعلام کردند که این پاسخ محکم موجب عزت و غرور ملی برای ملت ایران شد که از فاصله حدود 600 کیلومتری جواب دندان شکنی به تکفیری ها دادیم.

وی با اشاره به  اینکه سلاح نظامی یک حجم تخریب مشخصی دارد؛ خاطرنشان کرد:  شک نکنید که موشک نقطه زن به هدف اصابت کرده است و قدرت تخریب آن به قدری بالا بوده که توان اظهار نظر را از دشمن گرفته است.

بوربورثانی در تشریح عملیات موشکی زمین به زمین سپاه، تصریح کرد: مواضع داعش از طریق پهباد شناسایی شده و موشک ها از طریق این پهبادها هدایت و زمان اصابت به هدف نیز تصویربرداری شد که در صورت لزوم جزئیات بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ما قصد جنگ طلبی نداریم؛ در دوران دفاع مقدس هم 36 کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم با حمایت از صدام با ما وارد جنگ شدند و ما هشت سال فقط دفاع کردیم. بعد از جنگ هم بارها مورد هجمه قرار گرفتیم که با خویشتنداری مانع خونریزی شدیم اما محبت که از حد بگذرد نادان خیال باطل می کند. ما بارها و بارها هشدار دادیم که اگر دشمنان به تمامیت ارضی و به حریم کشورمان تجاوز کند سیلی محکمی به او خواهیم زد، اما دشمنان ما تصور می کردند که ما بلوف می زنیم و فاقد قدرت لازم بازدارنده هستیم، لذا برای اولین بار به شعارهایمان عمل کردیم تا حساب کار دستشان بیاید و بدانند که ما با کسی شوخی نداریم.

با شلیک موشک میان برد ایران در لیله القدر، جواب خون هایی که به ناحق در مرقد مطهر امام و مجلس شورای اسلامی ریخته شد، دادیم. با این حرکت به موقع و استراتژیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهان پی به قدرت بلامنازع ایران در منطقه برده و کسانی که خود را به خواب زده بودند حالا باید خواب پریشان ببینند و مطمئن باشند از این به بعد هر گونه شیطنتی با پاسخ تند سربازان روح الله مواجه خواهد شد.

ما بارها تاکید کرده ایم که جنگ طلب نیستیم؛ هیچ وقت هجوم کننده نخواهیم بود دیانت و سیاست ما جنگ نیست. علت شلیک این موشک ها هم خود آنها بودند و سیلی که در حقیقت از ملت خوردند به خاطر عمل وحشیانه ای بود که مرتکب شدند و زنگ خطری برای اربابانشان و پادشاه ابله و محمد بن سلمان ولیعهد نادان سعودی است که به دنبال ماجراجویی نباشند چون آتشی که اینها براه بیندازند، اول و آخر دامن خودشان را خواهد گرفت.   

 نویسنده خبر: علی اشرف خانلری

 

 

ارسال نظرات