معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

برگزاری دوره مهارت‌افزایی در زمینه شناخت و تولید فرآوری گیاهان دارویی

دوره مهارت افزایی در زمینه شناخت، تولید فرآوری گیاهان دارویی با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دانشگاه زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۶۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: از گیاهان دارویی و ترکیب های طبیعی در صنایع دارویی، آرایشی - بهداشتی و غذایی و بدنبال آن توجه مردم، مسئولین و صنایع داخلی به استفاده از گیاهان دارویی و معطر نیاز مبرم به تحقیقات پایه ای و کاربردی وسیعی را در این زمینه نمایان می سازد.

مهندس مکی افزود: آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و افراد جویایی کار، در زمینه نحوه تولید و فراوری گیاهان دارویی به صورت علمی و اصولی، زمینه اشتغال جدیدی در آینده ایجاد خواهد نمود.

وی اظهار داشت: دوره حاضر نیز با مشارکت اساتید دانشگاه زنجان به منظور افزایش مهارت در تولید و فراوری علمی گیاهن دارویی برگزار می شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: در این دوره کارآموزان بصورت فشرده با گیاهان اقتصادی، نحوه تولید و نیز فرآوری اولیه این گیاهان بصورت تئوری-عملی آشنا خواهند شد.

مهندس مکی درپایان خاطر نشان ساخت: طول دوره مذکور 3ماه و زمان برگزاری آن 19 الی 21 تیرماه درمحل مرکز جوار دانشگاه زنجان خواهد بود.

ارسال نظرات