خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت: همزمان با آغاز تعطیلات رسمی، کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در بیش از13 پایگاه در رشته های قرآنی، هنری، ورزشی، مهارتی و فرهنگی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۰۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، عباس صائمی در آئین افتتاح کلاس های اوقات فراغت در آموزش و پرورش شهرستان میامی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و دانش آموزان ، تعداد پایگاه های اوقات فراغت در سطح شهرستان را 13پایگاه بر شمرد وگفت: دو پایگاه در کانون امام خمینی (ره) و کانون شهید فهمیده در سطح شهر میامی و بقیه در سطح روستا فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: 24عنوان کلاس مهارتی، آموزشی، هنری و ورزشی برای پسران و 19عنوان کلاس برای دختران پیش بینی شده است.

صائمی شروع کلاس های تابستان را از هفته ی دوم تیرماه یاد کرد وگفت: کلاس های تابستانی تا هفته دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و آئین اختتامیه و مراسم تجلیل از برترین ها در هفته دوم شهریورماه برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش وپرورش میامی افزود: برنامه های متنوعی چون اردو های یک روزه، جشنواره غذا، بازدیدهای علمی، کلاس شنا، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری وقرآنی در طی این مدت تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت با هدف رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان، استمرار فعالیت های درطول سال تحصیلی و ارتقای سطح دانش و بینش آنان در تمامی زمینه ها هرساله در ایام تابستان انجام می شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و امکانات موجود را حق دانش آموزان بوده و مجموعه آموزش و پرورش  آماده ارائه هر گونه خدمات فرهنگی، خدماتی و.. به دانش آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها