خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، گفت: جامعه اسلامی با تکیه بر این فرهنگ توانسته در بسیاری از عرصه‌ها به موفقیت برسد.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۰۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی شب گذشته در هشتمین مراسم گرامیداشت یاد وخاطره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه‌ری قم که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) از جان و مال خود گذشتند، اظهار کرد: این افراد در صحنه‌های مختلف با ایثارگری‌ها و رشادت‌های خود به خوبی اثبات کردند که به وعده‌های خداوند متعال ایمان داشته و از دشمن هراسان نبودند.

وی با اشاره به اینکه در ‌طول جنگ تحمیلی جمعیت قابل توجهی از اسرای عراقی را حافظ قرآن کردیم، اضافه کرد: برخورد نیروهای ایرانی با اسیران بعثی مطلوب بود به همین علت برخی از اسرای عراقی به نگاه متفاوتی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران رسیدند.

معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، مطرح کرد: جامعه اسلامی با تکیه بر این فرهنگ توانسته در بسیاری از عرصه‌ها به موفقیت برسد.

وی الگوبرداری از شهدای دفاع مقدس را راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات دانست و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تجهیزات قابل توجهی در اختیار نداشتیم و کشورهای بسیاری کشورمان را تحریم کرده بودند اما با تکیه بر ایمان و ظرفیت‌های داخلی خود توانستیم مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنیم.

سیفی با اشاره به خاطراتی از شهیدان صیاد شیرازی، امان الهی و میرزایی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم باید سیره زندگی شهدای دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه یکی از ویژگی‌های برجسته رزمندگان دفاع مقدس بوده است، مطرح کرد: ولایت فقیه به عنوان دیدبان نظام اسلامی تهدیدها و مشکلات را بررسی و راهکارهای لازم برای در امان ماندن از آنها را ارائه می‌دهد به همین علت باید نسبت به فرمایشات ایشان اهتمام جدی داشته و برای تحقق دستورات رهبری از هیچ اقدامی دریغ نکنیم.
ارسال نظرات