مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

حمله به هواپیمای مسافربری بارزترین جنایت ضد بشری آمریکاست

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه آمریکای جنایتکار نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد، اظهار کرد:حمله به هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ در فضای جمهوری اسلامی یکی از بارزترین جنایات ضد بشری آمریکاست.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۴۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگاران؛  با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: سیاست ضد حقوق بشر آمریکا همواره یک بام و دو هوا بوده است و کسی که خودش بیشترین جنایات را در خصوص بشیریت داشته است به هیچ وجه نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر اینکه جنایات آمریکا در جهان و منطقه بخصوص کشور اسلامی ما بهترین ادعا در خصوص ضد حقوق بشر بودن آمریکاست، اظهار کرد: آمریکا از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون قریب به ۶۴ سال است که به کشورهای اسلامی ظلم می کند و حقوق ملت ما را پایمال کرده است.

 

رستگار بیان کرد: آمریکای جنایتکار با این همه ظلم و ستم در دنیا نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد چون حمله به هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ در فضای جمهوری اسلامی یکی از بارزترین جنایات ضد بشری آمریکاست و هیچ گاه قابل اعتماد نبوده، نیست و نخواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار