فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ۱۲ تیر ماه ۶۷ را یادآور ظلم و جنایت دولت آمریکا دانست و گفت: این جنایت ریشه در خباثت و رذالت آنها دارد که یک هواپیمای مسافربری را ساقط کردند و این روز برای تمام مردم دنیا فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۴۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از جهانگیریه؛رضا ترابی ، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان شب گذشته در جمع مردم شهرستان بستک گفت: در هر شهرستان یک روز از سال که در آن اتفاق مهمی رخ داده باشد به عنوان روز شهرستان معرفی شده است و در شهرستان بستک نیز روز ۱۲ تیر ماه بواسطه شهادت ۱۶ نفر از اهالی بستک در جنایت ناو وینسنس آمریکا که منجر به شهادت ۲۹۰ نفر شد، به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است.

 

وی این حادثه را زشت و قبیح دانست و افزود: ۱۲ تیر ماه ۶۷ یک روز فراموش نشدنی برای تمام مردم دنیاست و یادآور ظلم و جنایت کسی است که خود را مالک و حاکم دنیا دانسته و تجهیزات نظامی خود را در حد اعلا می داند، اما غرور، خباثت و رذالتش سبب شد تا در حالی که یک هواپیمای بزرگ مسافربری ایرباس کشور ما را که در شرایط اوج گیری و در ارتفاع نسبتا کم ۷ هزار پایی بود و نوع، مسیر، سرعت و مبدا و مقصد هواپیما به راحتی قابل تشخیص بود را با شلیک دو موشک پیشرفته از ناو جنگی ساقط کرد.

 

ترابی عنوان کرد: ۲۹۰ مسافر این هواپیما به شهادت رسیدند در صورتی که نه مبدا و نه مقصدشان منطقه نظامی بود بلکه سفرشان تفریحی، کاری و یا دیدار با بستگان بوده است و این جنایت ریشه در خباثت و رذالت آمریکایی ها دارد و اینکه بگویند این اقدام به اشتباه انجام شده است برای ما پذیرفتنی نیست زیرا چنین اشتباهی امکان ناپذیر است.

 

وی بیان کرد: این جنایت برای ما بسیار سخت بود اما هر سختی قطعا برکاتی نیز دارد که یکی از برکات این اقدام این بود که تمام مردم دنیا جرات پیدا کرده اند که حتی در خود آمریکا شعار مخالفت با دولت را سر دهند که ما ۹۹ درصد هستیم و تنها یک درصد کشور و دولت را اداره می کند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: امروز روسای جمهور آمریکا از هر حزبی که باشند منفورترین سیاستمدار دنیا هستند و این آماری است که خودشان اعلام کرده اند. چند ماه گذشته و در مناظره کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا خیلی از حرفا بیان شد که چهره واقعی آمریکا را نشان داد که نهایت رذالت و خباثت خود بیان کردند از قبیل: تاسیس داعش، حمله نظامی به سایر کشورها، حمایت های مالی از گروه های تروریستی و…

 

ترابی خاطر نشان کرد: ما قسم می خوریم که اجازه نخواهیم داد که راه و یاد شهدا فراموش شود و تلاش داریم تا هر ساله مراسمات باشکوه تر برگزار شود و مظلومیت شهدا پر رنگ تر نشان داده شود.
ارسال نظرات