مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل:
علی واحد از احداث حسینیه در کنار یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۸۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: 4 یادمان شهدای گمنام در استان اردبیل آماده افتتاح است.

وی گفت: درحال حاحضر در سطح استان اردبیل 17 یادمان شهدای گمنام درحال احداث است و 4 یادمان شهدای گمنام به اتمام رسیده که آماده افتتاح هستنذ.

واحد در ادامه به یادمان های مورد افتتاح اشاره کرد و گفت: یادمان های شهدای گمنام شهرستان نیر، حوزه علمیه اردبیل، قلعه برزند گرمی و اداره کل اطلاعات استان آماده افتتاح هستند.

وی به احداث باغ موزه استان هم اشاره کرد و گفت: باغ موزه استان اردبیل در حال احداث است که در این باغ موزه مطالب در خصوص نقش مردم شهرستان نیر در دفاع مقدس به صورت کتاب نوشته و عرضه خواهد شد و همچنین مشابه همین برنامه در شهرستان های دیگر استان اجرایی خواهد شد.

واحد همچنین از احداث حسینیه در کنار یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر هم خبر داد.

دراین جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با بیان این مطلب که ما هرچه داریم در سایه خون شهداست گفت: تلاش خواهیم کرد تا یادمان شهدا و حسینیه این محل در شان و مقام شهدای گمنام احداث شود.

ارسال نظرات