مسئول اردویی،راهیان نور سپاه سلمان فارسی سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام اقشار و محلات به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در ایام تابستان

سنچولی گفت: 1500نفر از اقشار ومحلات استان به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۸۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد سنچولی, مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب  در ایام تابستان بهترین فرصت  در جهت شناخت حماسه آفرینی های رزمندگان در جبهه های غرب و شمالغرب است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در چند سال اخیر همانند راهیان نور جنوب استقبال خوبی از راهیان نور غرب و شمالغرب صورت گرفته به شکلی که در فصل تابستان (ایام سفرهای راهیان نورغرب و شمالغرب ) از اقصی نقاط کشوردر این سفرها شرکت دارند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان در ادامه در خصوص برنامه های این سازمان در راهیان نور غرب و شمالغرب گفت:  با اقدامات صورت گرفته در این زمینه و با همکاری قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج  بیش از 1500نفر از اقشار ومحلات استان به مناطق عملیاتی در استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.
 
گفتنی است:یادمان های ؛شهدای عملیات مرصاد، شهدای بازی دراز ، مطلع الفجر گیلانغرب ،شهید شیرودی ،شهید بهشتی ،پادگان ابوذر و شهدای پاوه از یادمان های فعال در  استان  کرمانشاه می باشند که بیشترین حضور کاروان های راهیان نور  در آن ها  صورت می گیرد.
کوله بار
ارسال نظرات