طی حکمی از سوی استاندار/

عباس صمدزاده بخشدار انگوت شد

طی حکمی از سوی مجید خدابخش استاندار اردبیل، عباس صمدزاده به‌عنوان بخشدار انگوت ‏انتخاب شد.‏
کد خبر: ۸۸۸۱۶۹۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،فرماندار گرمی در مراسم تودیع معارفه گفت: انگوت به‌عنوان بزرگترین بخش استان اردبیل از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و باید با تدبیر برای توسعه این بخش گام برداشت.

ابراهیم امامی اظهار کرد: آقای فیروزی در طول سال‌های تصدی‌گری در این سمت اقدامات و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت که قطعا مورد تحسین عموم مردم منطقه است.

وی با بیان اینکه راه توسعه منطقه از همدلی مردم و مسؤولان می‌گذرد، افزود: مشارکت مردمی برای ارتقای شاخص‌های مختلف شهرستان قطعا بسیار موثرتر از همه مسؤولان برای ایجاد انگیزه‌های اقتصادی است.

رئیس شورای اداری گرمی مغان بیان کرد: توسعه متوازن و فارغ از جزیره‌ای عمل کردن برنامه اصلی ما در بین همه بخش‌های شهرستان بوده و از بخشدار جدید نیز ادامه چنین رویه در سطح بخش انگوت انتظار می‌رود.

وی بر لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران توسط مردم و مسؤولان تاکید کرد و گفت: به دنبال برنامه‌های دولت دوازدهم در سطح کشور، تکلیف اساسی مسؤولان دستگاه‌ها تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

جهانبخش فیروزی بخشدار سابق انگوت نیز در این مراسم گفت: من مدیون مردم منطقه انگوت هستم و با رفتن از بخشداری، خود را جدا از این مردم که جزوی از آنها هستم، نخواهم دانست.

وی با بیان اینکه سیاست‌زدگی بزرگترین عامل عقب‌ماندگی بخش انگوت است، تصریح کرد: انتظار این است در آینده این رویه اشتباه از منطقه و شهرستان برچیده شود تا فضا برای توسعه باز شود.

فیروزی اضافه کرد: امیدوارم نه تنها من بلکه هر مسؤولی که سال‌ها در یک جایگاهی فعالیت داشت، زمام مناسبی برای ارائه عملکرد خود در اختیار وی قرار‌ می‌دادند.

ارسال نظرات