رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود از توزیع بیش از یک‌هزار و 400 سبد غذایی، جمع‌آوری 23 میلیون و 800 هزارتومان کمک نقدی و 51 میلیون و 300 هزارتومان کمک غیرنقدی برای مددجویان بهزیستی میاندورود در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۹۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمرتضی موسوی در گفت‌وگویی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ غنی مشارکت در امور خیر و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان اداره بهزیستی این شهرستان همچون سال‌های گذشته کمک به مددجویان تحت پوشش خود را در دستور کار قرار داده است.

وی مشارکت مردم، مسؤولان و خیران در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی را به‌عنوان یک ضرورت دانست و افزود: آگاه‌سازی، مشارکت و آشنایی خیران و مردم با مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، جذب و هدایت نذورات و کمک‌ها به سمت اهداف بهزیستی و اطعام و اکرام نیازمندان از موضوعاتی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود به برنامه‌های اجرا شده در طول ایام ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر اشاره کرد و ادامه داد: تهیه سبد غذایی با همکاری دهیاران ، افطاردهی در دو مرحله از جمله تکیه بالای سورک به تعداد 150 نفر و همچنین 250 نفر در کوی شهید آهنگری به اتفاق ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، اداره اوقاف و امور خیریه و مرکز نیکوکاری شهید عباسی سورک برگزار شد.

این مسؤول با اعلام اینکه برای نخستین بار ضیافت افطاردهی در منطقه حاشیه‌نشین کوی شهید آهنگری شهر سورک برگزار شد، اضافه کرد: جلسات متعددی در فرمانداری و همچنین جلساتی با دهیاران و خیرین این شهرستان برگزار شد.

موسوی تصریح کرد: تهیه و توزیع 400 عدد غذای گرم توسط خیر گرامی آقای آشوری به‌همراه 180 بسته سبد غذایی، تهیه و توزیع 100بسته سبد غذایی توسط آقای کاظمی، تهیه و تحویل هشت عدد یخچال و هفت عدد ماشین لباسشویی توسط یک انجمن خیریه بین مددجویان که از اهداف اجرای این برنامه‌ها دستگیری از نیازمند و همنشینی با افراد بی‌بضاعت به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین بوده است.

وی استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره به‌منظور مشارکت و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های سازمان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های مهم عنوان کرد و یادآور شد: پنج جلسه جهت هماهنگی و استقرار بالغ بر 50 صندوق‌ جمع‌آوری زکات فطره به نفع مددجویان در سطح مساجد این شهرستان و چهار جلسه برای سبد غذایی انجام و مبالغ جمع‌آوری شده در هر روستا برای افراد تحت پوشش همان روستا در نظر گرفته شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود از توزیع بیش از یک‌هزار و 400 سبد غذایی، جمع‌آوری  23 میلیون و 800 هزارتومان کمک نقدی و 51 میلیون و 300 هزارتومان کمک غیرنقدی برای مددجویان بهزیستی میاندورود در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

موسوی با تأکید بر اینکه اگر مردم با خدمات بهزیستی بیشتر آشنا شوند قطع بر یقین به این نهاد در ارائه خدمات بهتر کمک می‌شود، افزود: بهزیستی خدمات بسیار متعددی به مددجویان و گروه‌های هدف خویش می‌دهد که بسیاری از مردم از آن آگاهی ندارند و در این زمینه می‌طلبد که با تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر این نهاد مردمی را معرفی و یاری کرد.

وی در پایان گفت: افزایش آگاهی مردم از خدمات بهزیستی و رفاه اجتماعی و ضرورت مشارکت آنان به منزله یک وظیفه انسانی، دینی،‌ اجتماعی، عاطفی و... به این سازمان می‌تواند بسیار کارساز باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها