عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
محمد اسماعیل سعیدی گفت: متولیان باید مسئولانه به این قضیه ورود کنند و همه ابعاد را در نظر داشته با یک برنامه ریزی منسجم و موثر برای حل این بحران بکوشند.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
نهادهای تبلیغاتی و نظارتی به موضوع حجاب ورود کنند
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فصل تابستان و وضعیت بدحجابی ها گفت: ما در جامعه هنجارهایی را داریم که به عنوان ارزش های مورد قبول مردم است و همه باید آن را رعایت کنند و یکی از مهمترین آنها حجاب و عفاف است.

وی افزود: از طرف دیگر بدخواهان ملت و کسانی که با مردم ما سر دشمنی دارند و گفته اند که می خواهند ریشه ما را بخشکانند همواره سعی می کنند چارچوب های ارزشی مردم را از بین ببرند چرا که همین ارزش هاست که باعث استقامت و مقاومت مردم ما شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آنها این عملیات ناجوانمردانه فرهنگی را انجام می دهند وکسانی که تحت تاثیر این عملیات ها قرار می گیرند ملت ما هستند که در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

سعیدی گفت: در اینجا وظیفه اصلی دستگاه های متولی ایجاد مصونیت و سپر است تا نگذارند مردم گرفتار این مصیبت ها شوند. از بین بردن عفاف و حجاب یکی از مباحث عملیات دشمن است تا جامعه را دچار لاابالی گری کند.

وی با اشاره به اینکه هزمان باید نهاد های تبلیغاتی و نظارتی حساسیت به این موضوع داشته باشند تاکید کرد: متولیان باید مسئولانه به این قضیه ورود کنند و همه ابعاد را در نظر داشته با یک برنامه ریزی منسجم و موثر برای حل این بحران بکوشند.

ارسال نظرات