کارشناس مسائل سیاسی؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگین درخشان راهبرد مقاومت/دولت برای موفقیت نیاز به یک باز اندیشی جدی در راهبرد خود دارد

مولایی گفت: حمله های داخلی و خارجی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله به نگین درخشان راهبرد مقاومت است تا شاید کمی از سنگینی سایه راهبرد مقاومت و دستاوردهای بی نظر آن بر دولت کاسته شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
 نشست بصیرتی با حضور فرمانده  پایگاهها و اعضای شورای حوزه  با سخنرانی آقای مولایی مسئول  سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد.

حمله های داخلی و خارجی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله به نگین درخشان راهبرد مقاومت است

در این نشست مولایی با تشریح سیاست دولت اول روحانی گفت: برجام عیار سنجش دولت اول آقای روحانی است؛ فانتزی، نحیف و مریض.

مولایی افزود: برجام بیانگر این واقعیت در سیاست خارجی ما بود که خوشبینی در تئوری به غرب و آمریکا، در عمل با بحران و مشکلات فروان مواجه است.

وی گفت: این یک واقعیت است که راهبرد دولت آقای روحانی همانند برجام در محک با واقعیت تحریم ها، خودش ترک های عدیده ای برداشته است، نه تحریم ها.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت دوم آقای روحانی با یک بحران تئوریک جدی مواجه است، در اثر این  بحران نظری در دولت است که دولت شخصیت و هویت اعتدالی خودش را از دست داده و روح سرگردان آن در ناکجاآباد به دنبال معنا می گردد. 

وی بیان داشت: حرف ها و سخرانی های تند آقای روحانی در یک ماه گذشته دقیقا بیانگر همین بحران در اندیشه دولت ایشان است، دولتی که با استراتژی امید در آروزی دست آوردهای بزرگ اقتصادی و سیاسی به عنوان میراث خودش روی کار آمد امروز به شدت نا امید است، آستانه پایین تحمل دولت دوم و پرخاشگری آن تقریبا برخلاف دولت اول گویای همین واقعیت است. 

مولایی اظهار داشت: از طرف دیگر سایه با ابهت و سنگین راهبرد مقاومت به عنوان یک راهبرد موفق و بدیل در مقابل تفکر خوشبینانه دولت به غرب، هر روز بیش از پیش آن در منظر افکار عمومی از مشروعیت می اندازد.

وی افزود: حمله های داخلی و خارجی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله به نگین درخشان راهبرد مقاومت است تا شاید کمی از سنگینی سایه راهبرد مقاومت و دستاوردهای بی نظر آن بر دولت کاسته شود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت آقای روحانی برای موفقیت نیاز به یک باز اندیشی جدی در راهبرد دولت خود دارد از این رو تغییر مشاوران دولت بیش از تغییر در کابینه ضرورت و اولویت دارد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی دو راه بیشتر ندارد یا اینکه با شجاعت تن به واقعیت های تلخ بدهد و اشتباهات گذشته دولتش را جبران کند یا به سمت فرافکنی برود،؛ راه اول راه خرد و عقلانیت، انقلاب و صلح  است و راه دوم راه فتنه و تنش و آرزوهای باطل و ضربه به مردم و منافع ملی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها