خبرهای داغ:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم گفت: ما در شرایطی هستیم که چه بخواهیم، چه نخواهیم مورد هجمة دشمنان قرار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۷۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن رضوی در کارگروه بومی‌سازی توانمندی و فعالیت‌های نماز با بیان این مطلب افزود: هجمه فرهنگی دشمن سنگین‌تر از دیگر هجمه‌ها است، علی‌رغم این‌که ما در ظاهر هجمه‌های اقتصادی را بیش از سایر هجمه‌ها می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای هجمه‌های فرهنگی برنامه تدوین کنیم و کارهای زیادی را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم گفت: آنچه در دین و عقاید ما مورد توجه است ستون همة برنامه‌ها نماز است و با نماز می‌بایست در مقابل همة هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر ما دانش‌آموزان را با نماز و برکات آن آشنا کنیم و یا اگر صدا و سیما برنامه‌های خود را با محور نماز که ستون دین است مورد نظر قرار دهد، بسیاری از مسایل جامعه برطرف می‌شود.

رضوی افزود: ما همة کارها را می‌بایست با محوریت نماز به سرانجام برسانیم و در این زمینه مانور و تبلیغ کنیم تا به پیامدهای مثبت آن پی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ما نسبت به خیلی از ظرفیت‌های نماز غفلت داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: ما کارهای بسیار خوبی را انجام داده‌ایم، اما این موضوع نباید موجب غرور ما و بی‌توجهی به مسایل دیگر شود و از آن غفلت کنیم.

وی گفت: اگر انگیزة ترویج نماز در میان مدیران وجود داشته باشد، قطعاً دیگر نبود اعتبار مطرح نیست و مسایل مالی مطرح نخواهد بود.
رضوی گفت: ما برای انجام کارهای فرهنگی مانند نماز برای خودمان نباید محدودیت اعتباری و مالی قائل شویم و ترویج نماز را جزو وظایف ذاتی خود و کارهای مدیریتی بدانیم.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی نسبت به موضوع نماز می‌بایست هم‌افزایی داشته باشند و این موضوع را به‌عنوان یک برنامه در راستای محوریت و جامعیت کارهای خود ببینند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در استان به‌صورت ویژه می‌بایست به تهیة محتوا توجه کنیم و کارهای ویژه‌ای انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی حجم کار زیادی وجود دارد و استفاده از این ظرفیت را مورد توجه قرار دهیم، چراکه تأثیرگذاری آن بیش از برخی رسانه های دیگر است.

در ابتدای این جلسه مدیر ستاد اقامة نماز به موضوع بومی‌سازی فعالیت‌های حوزة نماز اشاره و هدف از تشکیل این جلسه را بهره‌مندی بهتر از توانمندی‌های موجود در استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح از ظرفیت‌های موجود در استان بهرة بیشتری ببریم.

محمد خامه‌یار گفت: ما با استفاده از اسناد بالادستی که عمده‌ترین آن پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز و مصوبه‌های هیأت وزیران است بتوانیم به رسالت و وظایفی که بر عهدة ماست به درستی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح بومی‌سازی فعالیت‌های نماز دستگاه‌های دولتی، پانزده مرکز دانشگاهی و اداری استان حضور دارند و فعالیت دیگر ادارات و نهادها طبق تفاهم‌نامه‌های سازمانی که به صورت سراسری منعقد شده است مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها