خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حقوق بشری که می رفت جایگاه و امید همه مردم جهان باشد تبدیل به چالشی علیه مردم جهان شده است.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۸۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج با بیان اینکه 7 الی 12 تیر ماه به پیشنهاد حضرت آقا هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، اظهار کرد: ظرافت دقیقی در این موضوع نهفته که اگر همه فرهیختگان و حقوقدانان به این موضوع بپردازند نشان از کنایه به حقوق بشر سازمان ملل است.

وی یادآور شد: زمانی که سازمان ملل حقوق بشر را برای رهایی همه مردم از ظلم، ستم و بی عدالتی بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان یک قانون همه جانبه مطرح کرد، ابزاری برای استکبار جهانی و کدخدای خود خوانده جهان به نام آمریکا شد که با این ابزار بتواند کشورهای مستقل و روی پای خود ایستاده را که اراده کرده اند علیه او مبارزه کنند را در ذیل قوانین حقوق بشر برده و تحت فشار قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: متاسفانه سازمان های بین اللملی و کشورهای اروپایی همه تحت اختیار این کدخدا قرار گرفتند و قوانینی که قرار بود روزی کمک کننده جهان بشریت باشد، ابزاری علیه بشریت آزاد ، مستقل و روی پای خود ایستاده ، شد.

*  حقوق بشر ابزاری در دست آمریکا بر علیه مردم جهان شده است

سردار صادقی با اشاره به اینکه مصداق حقوق بشر آمریکایی کم نیست، گفت: از بمب باران اتمی هیروشیما و ناکازاکی تا فشار آمریکایی ها به سیاه پوستان و کشتن آنها، کشتار وحشیانه در جنگ ویتنام و استفاده از سلاح های شیمیایی در خود آمریکا، راه اندازی جنگ علیه جمهوری اسلامی، تشویق عراق به استفاده گسترده از حملات شیمیایی در مناطق مختلف به ویژه در حلبچه، زدن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، حمله به سکوی نفتی ایران، اشغال پاناما، عملیات طوفان صحرا در کویت، تجاوز و اشغال افغانستان، حمله به عراق و کشتن یک میلیون مسلمان، رسوایی های بسیار وحشیانه و ضد حقوق بشری در زندان ابوغریب و زندان گوانتاناما، ترور های متعدد مسئولین جمهوری اسلامی و شهدای محراب و اقدامات همانند در کشورهای مختلف همه نکاتی است که ما در مجموعه پرونده تجاوزکارانه آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی و مداخله گری او در سایر کشورها شاهدیم.

وی بیان داشت: این شرایط به نحوی تنظیم شده که سازمان های به اصطلاح بین المللی و حقوقی در مقابل این رژیم ساکت هستند و قدرت اظهار وجود ندارند و حقوق بشری که می رفت جایگاه و امید همه مردم جهان باشد تبدیل به چالشی علیه مردم جهان شده است.

به گفته فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ در کشورهای اروپایی به تبع این کدخدای خودخوانده شاهدیم که افراد نمی توانند برای حجاب خود تصمیمی بگیرند و در جمع حضور داشته باشند این دلیل اصلی حرکت های ضد حقوق بشری است که انسان ها نمی توانند بر اساس عقاید دینی خودشان اقدام کنند.

* باید جنایت های آمریکا و استکبار جهانی را با تریبون جمهوری اسلامی به گوش و دل جهانیان منعکس کنیم

سردار صادقی خاطرنشان کرد: در این هفته باید جنایت های آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی برای ملت انقلابی، مسلمان، مجاهد به خصوص نوجوانان و جوانان و همه مسلمانان جهان و همه کشورهای آزادیخواه تبیین شود و مرکزی باشیم که بتوانیم شرایط و جنایت های آمریکا را با تریبون جمهوری اسلامی به گوش و دل جهانیان منعکس کنیم و این فضای عمومی بین المللی را علیه نظام استکباری در جهان به وجود بیاوریم.

به گفته وی؛ حضرت آقا مجوز ارتباط با آمریکا را فقط در حوزه رسیدگی به برجام اجازه فرمودند و حال شرایط برجام غیر قابل قبول و ناموفق شده است و لذا اگر مسئولی در جمهوری اسلامی دل به آمریکا دارد‌ ، این نمونه ی امید به دشمن است و باید از این مسیر خارج و یا در آن جایگاه قرار نگیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: سیستم های نظارتی ما باید به نحوی عمل کنند تا مسئولان دلباخته و خودباخته به آمریکا و مسئولان ترسو از هیمنه آمریکا در مراکز نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری ما نباشند .

سردار صادقی با بیان اینکه ملت ما آمریکای جنایتکار را خوب شناخت، ادامه داد: ما ضمن اینکه تعامل با کشورهای بین المللی را برای پیشرفت و آبادانی کشور خود مفید می دانیم اما همه این منافع ملی تابع مصلحت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است و قطعا این تعاملات باید باعث اقتدار و قدرت این نظام باشد نه برعکس.

* سند 2030 سندی جز به تباهی کشاندن نظام فرهنگی، دینی، فکری و علمی جامعه ما نیست

وی سند 2030 را نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری عنوان کرد و گفت: استقلال در جمهوری اسلامی یکی از شعارهای اصلی ماست و این استقلال را در جغرافیای طبیعی، فرهنگی، آموزشی و در عرصه اقتصادی شاهدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: وقتی ما سند تحول آموزش و پرورش را داریم زهی خیال باطل که سند یونسکو به نام 2030 بیاید و جایگزین سند تحول ما باشد لذا در سند تحول ما تاکید حضرت آقا این است که دانش آموز در یک بازه زمانی 12 ساله به یک دانش آموز هوشمند، مستقل، با اعتماد به نفس بالا، با بصیرت، سرشار از آموزه های دینی و خلاق تربیت شود.

سردار صادقی در ادامه مطلب افزود: تمام متخصصین نظامات آموزشی وقتی سند 2030 را بررسی نمودند اظهار کردند که این سند جز به تباهی کشاندن نظام فرهنگی، دینی، فکری و علمی جامعه ما نیست و لذا این سند می تواند مصداق و مدل درستی از ظرفیت نفوذ استکبار جهانی در نظامات تصمیم گیری ما باشد.

* اقتصاد آمریکا یکی از شکننده ترین اقتصادهاست

وی وجهه آمریکا را در درون مردم کشورش به یک سقوط همه جانبه تشبیه و اذعان کرد: هژمونی آمریکا دیگر مانند دهه 60 نیست بلکه کاملا در تمام نقاط جهان با شکست مواجه شده و استراتژیک های امریکا در همه حوزه های مختلف فروکش کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: اقتصاد امریکا یکی از شکننده ترین اقتصادهاست و همچنین فرهنگ انسانیت و اخلاق در این کشور یکی از شکننده ترین ظرفیت هایی است که در جامعه امریکایی وجود دارد.

سردار صادقی در پایان خاطر نشان کرد: به مرور سنت الهی اتفاق خواهد افتاد و طاغوت ساقط خواهد شد و حق به مصدر و راس حاکمیت جهان خواهد پیوست و قطعا جمهوری اسلامی در این مسیر به عنوان مرکز ثقل حقیقت جهان هستی خودش را مطرح خواهد کرد و ما شاهد سقوط سریع تر نظام امریکا خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها