مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران خبر داد:

حضور دانشجویان مازندرانی در طرح ولایت کشور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران از حضور دانشجویان دانشگاه های مازندران در بیست و دومین طرح ولایت دانشجویی کشور امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۹۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران از حضور دانشجویان دانشگاه های مازندران در بیست و دومین طرح ولایت دانشجویی کشور امسال خبر داد و گفت:23 تیرماه دانشجویان مازندرانی در طرح ولایت کشوری حضور می یابند و تا 31 مرداد در دوره های آموزشی این طرح شرکت می کنند.
شهرام نوری در مورد مکان برگزاری این دوره بیان کرد: خوهران در مجتمع آموزشی مشهد و برادران در مجتمع اموزشی آبعلی تهران حضور می بایند.
وی با بیان اینکه طرح ولایت کشوری از بین دانشجویان منتحب دوره طرح ولایت استانی برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره های اموزشی موجب تقویت معنوی و روحیه خودباوری دینی در بین دانشجویان خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه هر نظامی برای پیشبرد اهداف خود نیاز به نیروهای متعهد و شاخص انقلابی دارد، اظهار کرد: اگر مدیری در جمهوری اسلامی در طراز انقلاب اسلامی نباشد نمی تواند مسیر را به درستی ادامه دهد.
شهرام نوری گفت: نیروی طراز انقلاب اسلامی در دست یابی به اهداف عالی نظام تاثیر گذار است چون تفکر انقلابی او روی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی متمرکز است.
وی با بیان اینکه نیروی طراز انقلاب اسلامی موجب دست یابی به موفقیت در هر ماموریتی می شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برابر تفکر لیبرالی غرب تفکری نوظهور بود که برای ادامه کار نیازمند نیروی های همطراز خود است.
نوری تاکید کرد: بسیج بهترین مکان برای تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی است تا با آشنایی از اصول انقلاب اسلامی در پاسداری از آن گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها