رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی درگذشت سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور را به بازماندگان ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۶۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ابصارخبر،قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی درگذشت سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور را به جامعه پزشکی کشور و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

در این پیا آمده است:خبر از دست رفتن مجاهد خستگی ناپذیر و مبارز دوران سخت انقلاب که عمر شریف خود را در راه خدمت به نظام و اسلام و محرومین جامعه سپری کرد ضایعه ای تاسف بار بود که حوزه ی خیرین سلامت کشور و دوست داران انقلاب ومحرومین را اندوهگین کرد و خدمات ارزشمند و بی بدیل ایشان در عرصه ی سلامت کشور همواره درخشان و به یادگار خواهد ماند.

اینجانب فقدان این شخصیت معنوی را به مردم بزرگوار ، مجمع خیرین کشور و همچنین خانواده ی داغدیده اش تسلیت عرض مینمایم و از درگاه ایزد منان علو درجات و رحمت و غفران واسعه به روح آن سعید فقید و صبر و شکیبایی به خانواده مرحوم خواهانم.

ارسال نظرات