مدیرعامل برق استان البرز :

مصرف برق از رکورد پیک سال گذشته در استان البرز عبور کرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه پیک سال گذشته نزدیک به یک هزار و ۲۲۸ مگاوات بوده است، گفت: مصرف انرژی برق در سال جاری هنوز به پیک واقعی نرسیده است اما مصرف برق پیک سال گذشته در حال حاضر رد شده است.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۹۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ناصر اسکندری مدیرعامل برق استان البرز ، با اشاره به مصرف برق و گرمای هوا، اظهار داشت: تاسیسات برقی دارای ظرفیت مشخص هستند و اگر بیش از ظرفیت تاسیسات برقی بهره‌برداری شود، ممکن است تجهیزات جوابگو نباشد یا سیستم حفاظتی برق عمل کند و منجر به خاموشی شود.

مصرف برق از رکورد پیک سال گذشته در استان البرز عبور کرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه تا به این لحظه به سبب مصرف برق خاموشی در استان البرز وجود نداشته است، ادامه داد: امید است با رعایت درست مصرف برق توسط شهروندان، با خاموشی روبه‌رو نشویم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سیستم‌های سرمایشی سبب استفاده بیش از حد از برق در همه شهرستان‌های استان شده است، بیان کرد: مصرف انرژی برق در سال جاری هنوز به پیک واقعی نرسیده است اما مصرف برق پیک سال گذشته در حال حاضر رد شده است.

اسکندری با بیان اینکه پیک سال گذشته نزدیک به یک هزار و 228 مگاوات بوده است، اضافه کرد: هنوز به اوج مصرف برق سال جاری نرسیده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده به اوج مصرف برق نزدیک شویم.

وی با اشاره به طرح نصب کنترهای هوشمند در استان، عنوان کرد: در حال حاضر این کنترها برای بخشی از مصارف سنگین نصب شده است که سعی می‌شود در سال جاری به اتمام برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار