مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس گفت:حمله وحشیانه آمریکا به هواپیمای ایرباس در کنار سایر جنایات آمریکا در پرونده همیشه سیاه آمریکا ثبت است.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۹۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: یکی از صدها جنایت آمریکای خبیث وجهانخوار را حمله ی ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران درسال۶۷ را ورق میزنیم  و سوال ما این است آمریکایی که دم ازحقوق بشر می زند آیا ۶۶کودک زیرسیزده سال که درآن هواپیما پرپرشدند یا ۵۳زن که توان  دفاع از خود رانداشتند به چه جرمی باید کشته شوند.

 

 وی افزود: بهانه اصلی آمریکایی ها این بود که تصورشان این بوده که هواپیمای جنگی به پرواز درآمده وآنها ازخود دفاع کردند اما این هم یکی از هزاران دروغ های شیطان بزرگ است چرا که کشتی وناو آمریکائی مجهز به پیشرفته ترین سیستم های راداری ورایانه ای بود که میتوانست تشخیص بدهد هواپیما آیا نظامی است یا مسافر بری .

 

 درویشی تصریح کرد: قطعا نقشه ازقبل طراحی شده بوده وبعد از این اقدام شوم توهینی که به ملت ایران شداین بود که تمام سربازان ناو جنگی آمریکا مدال مبارزه گرفتند ومدال شجاعت به گردن نحس ناخدای این ناو انداخته شد.

 

درویشی تاکید کرد: این جنایت درکنارسایرجنایات آمریکا درپرونده همیشه سیاه آمریکا ثبت است وتا همیشه نفرت مردم ایران نسبت به آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند وباید همگان مخصوصا مسئولان توجه داشته باشند که هیچ وقت آمریکایی ها قابل اعتماد نبو ده ونخواهند بود درچهار سال گذشته دیدیم تمام تمرکز وانرژی دولت بر روی مسئله برجام گذاشته شد ونه تنها چیزی عایدملت ایران نشد بلکه خیانت دیگری ازجانب آمریکا نسبت به ملت ایران شد.

 

مسئول نمایندگی ناحیه بندرعباس خاطر نشان کرد: توصیه ایی که حضرت آقا در۵سال پیش کردند به آقایان که آمریکا قابل اعتماد نیست امروز از زبان بعضی از دولتمردان شنیده می شود،بازهم فرصت هست وباید به حواشی پایان داد ودولت انقلابی وکار آمد تشکیل بشود تا بتوانیم ان شاءالله گره گشایی بکنیم .


ارسال نظرات