برگزاری نشست روشنگری بصیرتی در حوزه امام علی (ع) ناحیه ایجرود

نشست روشنگری بصیرتی با حضور مسئولین و آحاد مردم و بسیجیان در حوزه امام علی (ع) شهر حلب ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۰۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست روشنگری بصیرتی با حضور مسئولین و آحاد مردم و بسیجیان شهر حلب و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تیموری نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به شباهت های قومینی اسرائیل و امت اسلام گفت: قوم بنی اسرائیل که نامشان در قرآن آمده، خداوند به آنها برتری داده بود که بعداً دچار لعنت خداوند قرار گرفتند.

حجت الاسلام محرم تیموری در ادامه با اشاره به دلایل لعنت خداوند بر قوم بنی اسرائیل افزود: آنها امر به معروف ونهی از منکر را ترک نموده و نسبت به انقلاب توحیدی خود بی تفاوت شده ومتعصب گشته و خود را قوم برتر دانسته و تعصب بی جا گریبان گیرشان شد.

وی با اشاره به ویژگی های قوم بنی اسرائیل و یهود اظهار داشت: قوم بنی اسرائیل و یهود به انقلاب و اصول اعتقادی خود بی تفاوت شدند و یکی از مرض های امت پیامبر که مردم دچار آن شدند تأسف نابجا و بی جا بود (مثل داعشی ها)و ا قوم بنی اسرائیل و یهود فریفته دنیا شدند ظلم وستم کردند و نفهمیدند از دنیا چطور استفاده کننده و شیفته دنیا شدند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و همدلی در بین مسلمانان و امت اسلامی تصریح کرد: نباید بین مردم دو قطبی ایجاد شود و نباید به آمریکا و اسرائیل اعتماد کرد و برای یافتن عزت و شرافت باید ادامه دهنده راه امام و رهبری و شهداء باشیم.

حجت الاسلام محرم تیموری خاطر نشان ساخت: انقلابی بودن راحت است ولی انقلابی ماندن سخت می باشد.

ارسال نظرات