مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های تاسیساتی و زیربنایی شهرک‌های صنعتی خصوصی و غیردولتی تا ورودی شهرک‌ها تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۷۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم, علی نظری شیخ احمد در بازدید از شهرک خصوصی شیرآلات قهرمان شهرستان گرمی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های تاسیساتی و زیربنایی شهرک‌های صنعتی خصوصی و غیردولتی تا ورودی شهرک‌ها تامین می‌شود و حمایت‌های لازم از شهرک‌های بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: طبق ماده 158 قانون برنامه پنج ساله توسعه دولت موظف است برای متقاضیان احداث شهرک‌های صنعتی خصوصی و غیردولتی تا درب ورودی شهرک امکانات تاسیساتی و زیربنابی را فراهم کند که امیدواریم بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: در حال حاضرشهرک‌های صنعتی خصوصی نیز از مزایای شهرک‌های دولتی بهره‌مند بوده و نحوه واگذاری زمین در آن‌ها بر عهده بخش خصوصی است و ما نیز از هیچ تلاشی برای حمایت شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نظری بیان کرد:در حال حاضر تمامی شهرک‌های صنعتی استان اردبیل آماده استقرار و احداث واحدهای صنعتی هستند و زیرساخت‌های لازم برای این موضوع ایجاد شده که نگهداری شهرک‌های صنعتی و ارتقای خدمات و زیرساخت‌ها در این مناطق، از برنامه‌های مهم این شرکت در سال‌جدید است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافتهشهرک صنعتی خصوصی شیرآلات قهرمان گرمی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و هم‌اکنون این شرکت در امر شهرک‌سازی اقدام به صدور جواز تاسیس شهرک غیردولتی برای شهرک خصوصی شیرآلات قهرمان کرده است.

ارسال نظرات