رئیس مجمع خیرین و بانیان مسجدساز استان اردبیل گفت: با کمک خیران و بنیاد برکت ستاد اجرایی ۹۳ مسجد در مناطق روستایی استان اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۷۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازمشگین‌شهر، شهباز نوبخت در بازدید از مسجد در حال ساخت روستای عباس کندی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با کمک خیران و بنیاد برکت ستاد اجرایی 93 مسجد در مناطق روستایی استان اردبیل احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی استان برداریم و برای رسیدن به پیشرفت و تعالی به خوبی عمل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز 55 باب مسجد در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل احداث شده و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود تا ماه محرم امسال نیز 20 مسجد نیز تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد که اقدامات انجام یافته در این زمینه باید با اهتمام و جدیت ویژه ادامه یابد.

رئیس مجمع خیرین و بانیان مسجدساز استان اردبیل گفت: مجمع خیران مسجدساز استان علاوه بر احداث مسجد در احداث حسینیه و زینبیه نیز گام برداشته است و تاکنون چند باب حسینیه و زینبیه در اردبیل توسط خیران راه‌اندازی شده است و مهمترین هدف ما برطرف کردن دغدغه و نگرانی مردم در حوزه‌های فرهنگی و دینی است تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای برنامه‌های دینی و فرهنگی را در مساجد برگزار کنند.

نوبخت بیان کرد: خیران اردبیلی همواره در احداث فضاهای آموزشی، ‌علمی،‌ معنوی و دینی پیشگام بودند و ما نیز از مسئولان استان تقاضا داریم برای توسعه فضاهای دینی و معنوی در اردبیل حمایتها و اقدامات اساسی انجام دهند تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی اظهار کرد: کشاورزان نیز در صورت تمایل می‌توانند بخشی از زکات محصولات خود را برای تکمیل ساختمان‌های مساجد در حال احداث تخصیص دهند که این یک گام بزرگ برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و اقشار محروم و نیازمند جامعه است.

ارسال نظرات