خبرهای داغ:
دبیر مجمع بسیج اقشار گفت: تحقق جامعه اسلامی هدف کلی مجمع بسیج است
کد خبر: ۸۸۸۲۰۳۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ دوم پاسدار محمد خلج دبیر مجمع بسیج اقشار در نشست تخصصی هیئت رئیسه مجمع استان که صبح امروز(سه شنبه) با حضور هیئت رئیسه مجامع شهرستان قزوین در سالن اقشار سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد اظهار کرد: تحقق جامعه اسلامی هدف کلی سپاه از نشست تخصصی مجمع بسیج است.

دبیر مجمع بسیج اقشار گفت: مجامع بسیج شهرستان ها بالاترین هیئت تصمیم گیری  در راستای مسائل راهبری بسیج هستنند و اولین هدف ما در مجمع بسیج نظارت همگانی و مطالبه گری از مسئولین دولتی می باشد.

وی ادامه داد: دومین هدف مجامع بسیج، گفتمان سازی  در هول گفتمان ولایت است همان طور که در جریان هستید اکثر جریان ها در کشور دارای گفتمان هستند و جا دارد که بسیج نیز در این راستا تلاش کرده و یک گفتمان ولایی را شکل دهد.

وی با بیان اینکه سومین هدف مجمع بسیج استان کمک به دولت است گفت: مجامع بسیج ما از طریق مسئله یابی و حل مسئله سعی در کمک به دولت برای تحقق اهداف نظام جمهوری هستند که دوستان ما در کارگروه های شهرستان ها و استان در حال پیگیری آن می باشند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد خلج اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگی دیگر مجمع این است که با استفاده ازکارشناسان و صاحب نظران با یک کار تشکیلاتی بزرگ در جامعه کادر سازی برای انقلاب اسلامی انجام دهند و برای رسیدن به این اهداف به هر یک از اعضای مجمع وظایف محول شده که باید به آن عمل کنند.

دبیر مجمع بسیج اقشار گفت: خوشبختانه رتبه راهبردی استان در کل کشور چهارم شد که این حاصل زحمات اعضای مجمع بوده است .

1001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها