مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان:
حجت الاسلام حمیدرضا نباتی، گفت: آمریکا به اسم حقوق بشر دست به هر تجاوز و ظلمی میزند.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۴۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با توجه به فرا رسیدن هفته افشای حقوق بشری آمریکا اظهار کرد: مگر می شود کسی دم از حقوق بشر بزند؛ ولی خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا باشد، بارز ترین مثال در این زمینه حمایت از منافقین کور دل در انجام عملیات های تروریستی در کشور ما به خصوص در دهه 60 می باشد.

حجت الاسلام حمید رضا نباتی افزود: اخیرا دستور رییس جمهور آمریکا در زمینه منع سفر اتباع هفت کشور به آمریکا دارد اجرا می شود؛ اما سوال اینجاست که چرا اسم کشور عربستان با اینکه خود آمریکایی ها اعلام کردند که در جریان 11 سپتامبر دست داشته است و امروز هم یکی از کشور هایی است که از داعش و دیگر گروه های تروریستی با تمام توان حمایت می کند، جزء این لیست نیست؟

وی، ادامه داد: پاسخ این سوال روشن است و آن این است که؛ دست آمریکایی ها و آل سعود در ریختن خون بی گناهان با حمایت از گروه های تروریستی در دستان هم است و دارند با شعار حقوق بشر هر ظلمی که دلشان می خواهد را بر علیه مسلمانان مظلوم روا می دارند.

حجت الاسلام نباتی، به دیگر مصادیق حقوق بشر آمریکایی ازجمله؛ به وجود آوردن و حمایت از طالبان، ایجاد حادثه ساختگی 11 سپتامبر، حمایت بی دریغ از رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و حمایت از کشتار وحشیانه مردم یمن نیز اشاره کرد.

وی، افزود: ما حقوق بشر آمریکایی را که رواج بی بند و باری و همجنس بازی و تجاوز به زنان است، قبول نداشته و به حقوق بشر اسلامی که اصالت بخش به زن است و قائل به کرامت انسانها است اعتقاد و التزام داریم، همان حقوق بشری که انسان را موجودی صاحب کرامت و آزادی همراه با کرامت می داند و اجازه نمی دهد کسی به کسی حتی به اندازه ذره ای خردل ظلم و تجاوز کند.

ارسال نظرات